recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - HDMI kabel og Anynet+
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

HDMI kabel og Anynet+

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
gotskov Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 12-Februar-2008
Status: Offline
Point: 36
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gotskov Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: HDMI kabel og Anynet+
    Sendt: 27-November-2012 kl. 21:11
Først, mit udstyr

Samsung UE40ES6575 LED TV
Samsung BD-E5500 BLuray

Jeg har forbundet de 2 dele med dette kabel. 
http://www.auroragroup.eu/forms/products.asp?sk=&sv=&sq=301862&SubmitBtn=S%F8g&so=0&hl=S%F8geresultater

Mit problem er at jeg ikke kan få Anynet+ til at virke. Når jeg på TV'er søger efter Anynet+ enheder, finder den simpelthen ikke noget. Jeg har kontrolleret/prøvet at

• Anynet+ er aktiveret på begge enheder.
  • Begge enheder er med nyeste firmware.
  • Afspilling af f.eks Bluray virker fint.
  • Har slukket begge for begge enheder på væggen.
  • Har testet med forskellige HDMI indgange på TV'et

Jeg er ved at give op og ved ikke hvad mere jeg kan kigge på og er nervøs for at det måske er mit nye kabel der ikke er godt nok. Nogen der kan afkræfte det?
Til top
Otto J Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Branchemedlem

Oprettet: 04-Marts-2007
Sted: Denmark
Point: 11218
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Otto J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-November-2012 kl. 21:59
Oprindeligt skrevet af gotskov gotskov skrev:

Jeg er ved at give op og ved ikke hvad mere jeg kan kigge på og er nervøs for at det måske er mit nye kabel der ikke er godt nok. Nogen der kan afkræfte det?

Ja.
Til top
gotskov Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 12-Februar-2008
Point: 36
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gotskov Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-November-2012 kl. 09:46
Til andre der måske kunne have glæde af det, så var det min Clint DC3 DVB-C tuner der gav problemet. Anynet virker ikke, uanset hvilken HDMI port Clint'en er tilsluttet. 

Kablet er også skiftet uden forbedring. Så nu er spørgsmålet, hvorfor ødelægger en Clint DC3 anynet?
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu