recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Apple Cinema Display
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Apple Cinema Display

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Hi Fi Dwarf Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 02-Juli-2005
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 445
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hi Fi Dwarf Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Apple Cinema Display
    Sendt: 27-November-2012 kl. 21:58
Hey

Jeg har netop købt en 2009 Mac Mini som min kone skal have i julegave.

Jeg her så kigget lidt efter en Apple Cinema Display. for ligesom at gøre pakken komplet. Smile

Jeg er egentlig ikke kræsen så jeg er blot på udkig efter deres lidt ældre 20" DVI udgave fra omkring 2004-5 stykker. Evt. deres endnu ældre acryl version ligeledes i 20"
Selvfølgelig gerne større hvis den er billig Big smile

Men jeg er blevet lidt overrasket over prisen på en 7-8 år gammel skærm. Ved godt Apple er dyrt. Meeen Confused

En af grundene til at jeg er lidt nærrig omkring skærmen er at jeg godt har nok en 24" Samsung syncmaster 244T monitor men har lidt bøvl med at få Minien til at vise 1920x1200 i 60hz som Samsung'en kræver. og så har Samsungen en ½ horisontal (fra højre side ind mod midten linie med pixelfejl. Cry
Samt at det nok, indrømmet, mest er for æstetikkens skyld at jeg søger en appleskærm.

Er der nogen der har sådan en skærm stående der alligevel samler støv de er villig til at sælge til billige penge? Big smile

Eller måske en byttehandel.... Ved ikke rigtigt hvad jeg har at tilbyde. Men har alt muligt elektronikgejl.

Kenneth
Samsung UE55H7005 - Pio. BDP-51FD - TEAC AG-D500 7.2 - TW3500
Hjemmebioen
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu