|
Apple Cinema Display |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Hi Fi Dwarf ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Juli-2005 Sted: Danmark Status: Offline Point: 445 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 27-November-2012 kl. 21:58 |
Hey
Jeg har netop købt en 2009 Mac Mini som min kone skal have i julegave. Jeg her så kigget lidt efter en Apple Cinema Display. for ligesom at gøre pakken komplet. ![]() Jeg er egentlig ikke kræsen så jeg er blot på udkig efter deres lidt ældre 20" DVI udgave fra omkring 2004-5 stykker. Evt. deres endnu ældre acryl version ligeledes i 20" Selvfølgelig gerne større hvis den er billig ![]() ![]() ![]() Men jeg er blevet lidt overrasket over prisen på en 7-8 år gammel skærm. Ved godt Apple er dyrt. Meeen ![]() En af grundene til at jeg er lidt nærrig omkring skærmen er at jeg godt har nok en 24" Samsung syncmaster 244T monitor men har lidt bøvl med at få Minien til at vise 1920x1200 i 60hz som Samsung'en kræver. og så har Samsungen en ½ horisontal (fra højre side ind mod midten linie med pixelfejl. ![]() Samt at det nok, indrømmet, mest er for æstetikkens skyld at jeg søger en appleskærm. Er der nogen der har sådan en skærm stående der alligevel samler støv de er villig til at sælge til billige penge? ![]() Eller måske en byttehandel.... Ved ikke rigtigt hvad jeg har at tilbyde. Men har alt muligt elektronikgejl. Kenneth
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |