|
Vurdering af Panasonic P50VT20E mm. |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Moulder ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 03-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 372 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 28-November-2012 kl. 12:34 |
Hej
Jeg har bestilt nyt setup, og vil derfor gerne sælge mit nuværende udstyr. Jeg er dog noget i tvivl om hvad tingene kan koste. Jeg håber her, at kunne få lidt hjælp til at prissætte det realistisk, inden jeg opretter en salgstråd ![]() Alt er fra nov. 2010, og er i fejlfri stand. Har altid stået i IKKE ryger hjem. Panasonic P50VT20E (på fod) Inkl. 2 sæt 3D briller (aldrig brugt) Wi-Fi dongle Kvitt. - manual osv. (købt i Elgiganten) Har altid haft en YouSee boks tilkoblet, så tuner i TV'et er ikke slidt op ![]() Fjernbetj. er ubrugt. Harmann-Kardon HS350BQ Hjemmebiograf med DVD afspiller 5.1 system med subwoofer Inkl. 2 standere til fronthøtalere. Kvitt. - manual osv. (købt i Expert) Fjernbetj. er ubrugt. Nypris 7000,- kr. Logitech Harmony 900 fjernbetj. Med 2 RF modtagere, så skjult udstyr kan betjenes. Nypris 1700,- kr. Der er forskellige kabler som medfølger, HDMI, Toslink osv. Det befinder sig i Holstebro, men vil evt. kunne leveres
![]() |
|
Mvh
Moulder |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |