|
Sælges: Mini DisplayPort til HDMI kabel 5 meter |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
iceman24 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 938 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 29-November-2012 kl. 22:50 |
har fået et Mini DisplayPort til HDMI 5 meter kabel i overskud...
det er købt for en uge siden til 399 kr i fona vil gerne ha 250 kr for den
|
|
![]() |
|
peterf ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-November-2008 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 231 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Er det med lyd? Så kunne jeg godt bruge det.
|
|
![]() |
|
iceman24 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 938 |
Ja den overfører lyd og det hele... Jeg har brugt den til at forbinde min MacBook Pro til Samsung ES8005..
brugte mac til PLEX medie server/afspiller og den tog det hele...
|
|
![]() |
|
peterf ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-November-2008 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 231 |
Det lyder godt. Hvor i landet er du?
|
|
![]() |
|
Nær 7700 thisted. Hvad med dig
|
|
![]() |
|
Lige syd for Aalborg. Lad os tage den på pm...
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |