recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Beoplay V1 subwoofer tilslutning
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Beoplay V1 subwoofer tilslutning

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
cgmand Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 694
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cgmand Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Beoplay V1 subwoofer tilslutning
    Sendt: 08-December-2012 kl. 19:56
Skal have tilsluttet en ikke B&O subwoofer til mit Beoplay V1 og skal i den forbindelse ha lavet en RJ45 til phono adapter. 

Nogen herinde der kan bidrage med et diagram over sådan én ?

LG G2 65, ATV, HomePod stereo
Til top
cgmand Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Juni-2008
Sted: Denmark
Point: 694
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cgmand Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2013 kl. 12:59
Nå ingen hjælp :(

Men for at følge op på mit eget spørgsmål, så gik jeg ned i den lokale B&O butik og købte en adapter, tror den kostede 150kr.

Subwooferen er en gammel Gale 8" og selvom det måske er lidt blasfemisk at tilsluttet en ikke B&O Sub, må jeg sige at det virkelig har løftet lyden over hele spekteret. Helt utroligt hvad det har gjort.

Har man som jeg ikke lige de sidste dollars til en B&O sub, så er dette en billig opgradering man absolut ikke må være for uden !
LG G2 65, ATV, HomePod stereo
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2013 kl. 13:07
Generelt har B&O en del kabler, som kan bruges til tilslutning af 3. parts udstyr. Jeg har selv købt Powerlink->Phono kabler til tilslutning af en non-B&O sub til et B&O-anlæg i deres egne butikker.
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu