|
S: SVS surround sæt |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Belwas ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 28-November-2007 Status: Offline Point: 48 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 17-December-2012 kl. 00:23 |
Grundet kommende flytning er jeg desværre nød til at nedgradere mit surround anlæg plads mæssigt, og sælger derfor mit dejlige SVS 5.1 højttaler sæt. Sættet består af:
1 stk SVS PCi 25-31 - Et monster af en subwoofer. På størrelse med en olietønde! ![]() 3 styk SVS SCS-01 - Center og front enheder ![]() 2 styk SVS SBS-01 - Baghøjtalere ![]() 4 styk Sound Organisation Z324 højttaler standere med spikes i sort ![]() Godt kabel til subwoofer Der er billeder af enhederne her (blandet taget fra nettet og egne) http://imgur.com/a/6ENyD Alt er 5 år gammelt og i perfekt stand. Nypris i 2007 var 11500,- kr. Sælges for 5500,- kr. Demo kan gives i Aalborg hvis ønskes. Kan leveres i Aalborg og omegn, men skal ellers afhentes, da størrelse og vægt gør forsendelse en praktisk umulighed... |
|
![]() |
|
Belwas ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 28-November-2007 Status: Offline Point: 48 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ny pris: 4500,-
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |