|
K: Hvide surround højttalere, gerne Focal, el lign |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Rolf Lemmike ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Maj-2007 Status: Offline Point: 1066 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 20-December-2012 kl. 21:12 |
![]() |
|
Denner ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-December-2006 Status: Offline Point: 377 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg er ved at rykke om i hjemmebioen og er ved at udskifte en del udstyr og jeg har sådan et sæt her som som jeg overvejer at sælge, det er i den gode ende af kompakte 5.1 systemer:
Det er velholdt og jeg har stadig original amballage....
|
|
![]() |
|
Rolf Lemmike ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Maj-2007 Status: Offline Point: 1066 |
Hvor i landet, og hvad havde du forestillet dig af pris? Du kan evt. smide en pm...
Og gerne hvor gamle, stand, ophæng, kvit osv :) |
|
![]() |
|
Bravo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Oktober-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1333 |
Se demosalget her: Jeg kender ikke lige til de højtalere fra Mission længere nede på siden, men de er da hvide ![]() Men hvis man kender lidt til medlyd, så ved man at de sælger "kram" ![]() |
|
![]() |
|
Denner ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-December-2006 Status: Offline Point: 377 |
Har sendt PM med mere info :)
|
|
![]() |
|
Pm retur :)
|
|
![]() |
|
Har købt :)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |