|
V: D-Link DIR855 router |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Tstampe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 660 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 26-December-2012 kl. 16:57 |
Hej...
Har en router af ovenstående mærke, som jeg indkøbte til et projekt og siden har den blot stået i ubrudt emballage - uden at blive brugt overhovedet. Derfor ønsker jeg, at få den vurderet og evt. sælge den...
Routeren er fra D-Link's side nået EOL, men dette gør den jo ikke ringere.
Umiddelbart har jeg ikke kvitteringen længere, men vil søge at fremskaffe den.
Routeren befinder sig i Nørre-Nebel (N for Varde), men kan også leveres i Silkeborg-området.
|
|
Med venlig hilsen
Thomas Stampe |
|
![]() |
|
eichmeier ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 24-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 358 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
pris ide ! hentet
|
|
![]() |
|
Tstampe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 660 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej Eichmeier...
Kan se den stadig sælges til Kr. 1200,- og opefter og fandt en på DBA til Kr. 850,- med brudt emballage...
Derfor jeg ønsker den vurderet og overvejer et evt. salg.
Kom evt. med et bud...
|
|
Med venlig hilsen
Thomas Stampe |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |