|
Intet billed ved brug af receiver |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
dbbuu ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 68 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 27-December-2012 kl. 10:49 |
Hej.
Har fået et lille problem med min receiver. Når jeg f.eks tilslutter min xbox med HDMI kabel til receiveren, og et HDMI kabel fra fjernsynter til receiveren, så kommer der ikke noget billed frem på fjernsynet, men kun lyd ud af højtalerne. Har prøvet at tilslutte xboxen direkte til fjernsynet, og så er der ingen problemer. Har også prøvet med min Ps3, og det samme problem opstår ved den. Har prøvet at bytte rundt på de forskellige HDMI kabler, men der er igen forskel. Håber der er nogle der måske ved, hvad det kunne være :) /dbbuu
|
|
You make Buu mad, Buu make you dead! What Buu says, Buu do.
|
|
![]() |
|
kaizer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2370 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
På nogle receivere skal man aktivere ind- og udgange før der er signal igennem.
|
|
![]() |
|
dbbuu ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 68 |
Synes ikke rigtig jeg kan se nogen aktiveringsknap :P
Det er sådan en her, hvis det kan hjælpe :) http://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/forstarker-hojttaler/forstarker-og-afspillere/STRDH520/sony-7-1-3d-receiver-str-dh520
|
|
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Har du tilsluttet HDMI-kablet til TV'et, til receiverens UDGANG!?
M.v.h.
|
|
![]() |
|
Gunraf ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 05-September-2012 Sted: København Status: Offline Point: 327 |
Er du sikker på, at kablet fra PS3 til receiver går i 'indgang' på receiver? At kablet fra receiver til tv kommer fra 'udgang' af receiver? Derudover, er tv'et indstillet på rette 'source'? Samt er din receiver trykket over på rette 'source'? (eks., din PS3 er sat til indgangen BD, så skal receiveren stå på BD)
|
|
![]() |
|
Ja har tjekket alt.
Prøvede at tilslutte min bærbar, og så kun få den til at vise et billed på fjernsynet, istedet for at duplikerer billedet, da den viser at der er tilsluttet en ekstra skærm, men fik bare to blanke skærme istedet. Det mærkeligt, så lyden går fint igennem. Har taget nogle billeder, for at vise hvordan det et tilsluttet.
Redigeret af dbbuu - 13-Januar-2013 kl. 19:15 |
|
|
|
![]() |
|
Boffer24 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 885 |
Du skal ind i menuen på receiveren og fortælle den hvilke indgange der skal virke til hvilke inputs.
Se i manualen fra side 51 |
|
![]() |
|
Tak :)
Jeg kunne ikke finde noget der hjalp, så nulstillede receiveren men stadig intet billed. Kan den på en eller anden måde være gået i stykker, da den virkede upåklageligt førhen? |
|
|
|
![]() |
|
michaeljee ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-Januar-2013 Status: Offline Point: 1 |
Hej Det er godt, er at awesome information, jeg var også på udkig efter dette.
Regards womens leather trousers womens leather trousers leather baseball cap leather baseball cap mens brown leather belt mens brown leather belt hand made leather belts hand made leather belts black leather jacket men black leather jacket men red leather jacket for men red leather jacket for men designer mens leather jackets designer mens leather jackets cheap mens leather jackets cheap mens leather jackets leather jackets sale leather jackets sale leather blazers for men leather blazers for men leather jackets leather jackets Redigeret af michaeljee - 04-Februar-2013 kl. 06:51 |
|
michaeljee
|
|
![]() |
|
michaeljee, har du fundet en løsning?
Redigeret af dbbuu - 15-Januar-2013 kl. 22:13 |
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |