|
Nyt liv til et gammelt Samsung TV? |
Besvar |
Forfatter | |
Pegasus
Ny bruger Oprettet: 03-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 29-December-2012 kl. 23:13 |
Hej, jeg håber jeg har ramt det rigtige forum... Jeg købte for 5-6 år siden et Samsung LE37M87DB, der bl.a. er kendetegnet ved
osv., altså et temmelig almindeligt fjernsyn....for 5-6 år siden Signalet leveres af Glentevejs Antennelaug i Odense - www.glenten.dk Jeg har efterfølgende købt en Arion boks med DVB-C tuner, så det altså kan "lidt mere"... For at forlænge levetiden har jeg overvejet at købe en ny boks, men jeg bliver bremset af min manglende viden. Skal det være noget AppleTV, WDTV, Boxee eller noget helt fjerde? Mine krav til funktionalitet er, at jeg skal kunne optage/afspille via USB og/eller NAS, også egen-producerede AVI'er, og der skal være mulighed for en browser (Chrome?) med et ordentligt tastatur (ekstraudstyr, gerne via Bluetooth). I mine ører peger det lidt i retning af noget Android.....? Er jeg nødsaget til at købe et nyt TV, eller findes der en boks, der kan opfylde disse krav på et så gammelt TV? På forhånd tak Peter
|
|
---------------------------
PC-nørd, TV-rookie |
|
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
En Samsung BD-E 8x00 kan være en mulighed, det er en All round Medieafspiller, og har mulighed for optagelse på extern HDD, og der kan tilsluttes tastatur og mus så www browser nemt kan bruges. Online film er der også fra diverse udbydere via Apps.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |