|
Wimp + cd afspiller program? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
M.klinge ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 06-Juni-2012 Status: Offline Point: 25 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 30-December-2012 kl. 10:56 |
Heys :)
Jeg er stor tilhænger af programmer som WiMP og Spotify (Bruger dog selv kun WiMP) - men desværre er der enkelte kunstnere, der ikke tillader streaming af deres musik (Fx Iron Maiden, Metallica mv) - de fleste af disse har jeg alligevel på CD'er, så jeg tænkte, om der ikke var et smart windowsprogram, som kan gøre Sonos tricket efter. Ikke at det skal kunne streame til forskellige højtalere, men at tillade at blande "CD-tracks" ind imellem WiMP tracks - jeg så min kollegas Sonos setup og var meget imponeret over hvor seamless det virkede - det ene øjeblik at afspille et CD rip og det næste af streame fra WiMP. Nu kunne jeg naturligvis hoppe direkte ud og købe mig et Sonos anlæg - og der er ikke mange gode argumenter for ikke at gøre det - men det kræver som bekendt lidt kapital, som jeg desværre ikke pt har. Jeg forestiller mig et program, der vil afkræve WiMP login informationer og så samtidig har et bibliotek over lokalt musik - men jeg har ikke haft held til at finde noget endnu :-( På forhånd tak. //M
|
|
![]() |
|
Jever ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-April-2004 Sted: Karise Status: Offline Point: 975 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Så skal du måske til at prøve Spotify, for de har den feature du ønsker.
Spotify scanner dit eget musik bibliotek, og lægger "din" musik ind i det samlede bibliotek. Og priserne på Wimp og Spotify er jo næsten ens, du mister så Wimp's musikredaktion men får istedet Spotify's app's.
|
|
![]() |
|
M.klinge ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 06-Juni-2012 Status: Offline Point: 25 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Heys :-)
Tak for Info, det var jeg faktisk ikke klar over. Dog vil jeg gerne fortsætte med at bruge wimp, da jeg har det betalt via mit arbejde, men rart at vide, at spotify har set lyset, måske wimp gør det samme på et tidspunkt så :-) //M |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |