|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() Sendt: 08-Maj-2006 kl. 19:06 |
Når jeg tilslutter min nye Notebook til TV via TV Out, (ATI kort) så er der billede, men der er en sort ramme omkring billedet, med andre ord det fylder ikke hele skærmen ud, som det jo skal. Jeg mener at huske et indlæg her på forummet, om en med samme problem, jeg kan bare ikke finde det, er der nogen som kan give et svar, eller komme med et link til omtalte indlæg. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
laursen ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 02-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4056 |
![]() |
Hej Niels,
Mon ikke det er denne tråd du kan huske. Jeg har selv med success tidligere brugt TVTool til at korrigere overscan området på TV-udgangen af et NVidia baseret grafik-kort. Men PowerStrip kan måske gøre det samme for ATI baserede grafik-kort. /Lars |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Tak. jeg er sikker på at det var denne tråd. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Datamax ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 402 |
![]() |
hey Jeg hentede ati catalyst på ati.com den har overscan |
|
CASH IS KING
3840x2160"2:2"3:3 |
|
![]() |
|
![]() |
Har nu delvist fået løst problemet, hentede en opdatering til skærmkortet, og så kunne jeg vælge overscan, nu fylder billedet skærmen i højden, men der er stadig sorte striber i siden af billedet. Når skrivebord vises på TV skærmen fylder det hele skærmen, men altså ikke når det er afspilning af video. |
|
|
|
![]() |
|
![]() |
Er der nogen som har et bud på det problem, og gerne en løsning.? |
|
|
|
![]() |
|
laursen ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 02-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4056 |
![]() |
Hej Niels,
Har du prøvet PowerStrip? Alternativt kan du måske finde lidt hjælp til at rette op på problemet i artiklen her. /Lars |
|
![]() |
|
Fine ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 33 |
![]() |
du skal ind under skærme når du har sat tv til.
så kan du lave de justeringer du vil. og hvis der er et rødt kryds over tvout så kan grafikkortet ikke se tv. så er der en fejl på kablet/stik. hvis du bruger en adapter til scart så er det typisk der de catalyst driver der ligger på ati.com er ikke til bærebar pc. du kan hente omega driver som er mod. driver og de virker til bærebar siden er lige pt nede http://www.omegadrivers.net ellers skal du hente driveren hos dem der har lavet din notebook. |
|
![]() |
|
Datamax ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 402 |
![]() |
(de catalyst driver der ligger på ati.com er ikke til bærebar pc.) https://support.ati.com/ics/support/default.asp?deptID=894&a mp;task=knowledge&folderID=27 (34.2mb) jeg køre da med bærbar, det virker 100 procent hos mig.
|
|
CASH IS KING
3840x2160"2:2"3:3 |
|
![]() |
|
![]() |
Til Lars. Min skærm er en CRT, dit link er om fladskærme. Virker det til CRT. Til Fine. TV out er aktiveret. Der er jo også billed, men med sorte striber i siden, driver opdatering løste kun problemet med sorte striber i top og bund. PCen er en HP 5134, driver er opdateret fra HP til den model. |
|
|
|
![]() |
|
Fine ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 33 |
![]() |
kan du se hvilken vers driver du har fundet på HP side.
Datamax Der er ingen grund til og skrive med stort,jeg kan let læse det alligevel. det er fordi du har en af disse grafikkort.og køre med Windows XP SP2.
|
|
![]() |
|
![]() |
Ati notebooks driver
det er ikke sikkert link virker da det er på en sikker side. Redigeret af Fine - 14-Maj-2006 kl. 20:24 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |