|
iPhone 4 // skærmen er låst |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
ladiesman217 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2337 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 01-Januar-2013 kl. 17:59 |
Hej,
I går kunne denne iPhone 4 jeg sidder med her sende SMS og virkede ganske udmærket, men i dag der er skærmen død, eller rettere sagt touch er død. Jeg kan godt tænde skærmen, så jeg kan se min lockscreen, men jeg kan ikke slide til højre for at låse den op, og kan heller ikke slukke den, ved at slide til højre, så den er sådan set låst fast i lockscreen. Jeg har prøvet med en hard-reset og resette den i iTunes, men intet har fungeret, touchskærmen reagerer stadig ikke. Nogle der kan komme med et bud?
|
|
|
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Touch-delen er vel død. Det har jeg også prøvet på en af mine tidligere modeller. Hvis der er garanti så indlevér den. Hvis ikke, så bliver det en dyr affære hvis der skal en original digitizer i (på de uoriginale virker lysdæmperen ikke).
|
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
|
ladiesman217 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2337 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Okay, vildt touchdelen bare kan gå i stykker af at telefonen ligger på bordet natten over. Men jeg må bare sende den ind så. Der er forsikring på den.
|
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |