|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
Generalen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 05-Januar-2006 Status: Offline Point: 15 |
![]() Sendt: 08-Maj-2006 kl. 22:23 |
|
Hej Jeg skal bruge et 23" LCD til mit arbejdsværelse, men jeg ved intet om, hvilke modeller, som er gode og hvad jeg bør købe. Håber i kan give mig nogle inputs til, hvad der er den bedste LCD til mit behov. Jeg har set på denne model. Philips Philips 23PF4321 http://www.hifipriser.dk/Listprices.asp?ID=194646 Denne er umiddelbart den billigste, som jeg kan finde. Er den for billig? Er det noget værre l... ? eller er den god nok? Bør jeg smide et par tusinde mere i for at få et bedre TV? Og hvad er en bedre skærm? Hvad skal jeg købe, så jeg ikke føler mig snydt? Håber i kan hjælpe med at finde en god flot 23" LCD. |
||
![]() |
||
Generalen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 05-Januar-2006 Status: Offline Point: 15 |
![]() |
|
Er virkelig ikke en, som kan komme med noget kritik af den skærm, som jeg har tænkt mig at købe? Bare giv den en ordenlig sviner, så jeg ved, hvad jeg køber. |
||
![]() |
||
johnny57 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 959 |
![]() |
|
Det bedste 23" er et Samsung LE23R51 kan fås til ca 6000kr i Dk, det er selvfølgelig bare min mening, den anden skærm kender jeg ikke.
|
||
Med venlig Hilsen
Johnny |
||
![]() |
||
sollax ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 31-Oktober-2005 Status: Offline Point: 4 |
![]() |
|
Prøv at checke denne model, det skulle være den nyeste 23" philips Redigeret af sollax - 09-Maj-2006 kl. 17:09 |
||
![]() |
||
johnny57 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 959 |
![]() |
|
Den kan efter min bedste overbevisning ikke klare Samsungen.
|
||
Med venlig Hilsen
Johnny |
||
![]() |
||
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9403 |
![]() |
|
Hmm det samsung ser da lidt sølle ud, det er ikke engang HD-Ready. |
||
![]() |
||
leif62 ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 43 |
![]() |
|
Hvad forståe egentlig med HD-Ready, for hvis der menes digital så har DR & TV 2 jo allerrede det, så hvad er det, HD-Ready for? da alle forhandler reklamere for det, kan det vel ikke være noget som allerrede eksistere |
||
![]() |
||
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9403 |
![]() |
|
HD-Ready har ikke noget at gøre med digitalt tv. HD-Ready kan en skærm få hvis den kan vise HD signaler, dvs den skal have en DVI/HDMI tilslutning. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |