|
Søger: Torx 7 Security |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Jesper Keller ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 31-Januar-2012 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 326 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 02-Januar-2013 kl. 13:05 |
Hej Recordere,
Jeg har købt en ram klods til min Ultrabook, da jeg ønsker at opgradere fra 4gb ram til 8gb ram. Problemet er dette: Jeg har desværre ikke skruetrækkeren der skal bruges til at åbne bærbaren - og jeg har mange små skruetrækkere. Det jeg søger er en skruetrækker med størrelsen Torx 7 Security (Almindelig Torx 7, men med et hul i midten) Jeg ønsker egentlig blot at låne den, da det næppe er noget jeg får brug for igen, men ellers har jeg fundet en online til 150kr + levering. Jeg bor i Taastrup. Håber nogen kan hjælpe. Venlig hilsen Jesper |
|
![]() |
|
nAlen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juni-2009 Sted: Hjørring Status: Offline Point: 609 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Et sæt bits koster godt 3$ på amazon, bare lige inden du kaster 150 danske kroner efter en :)
De plejer at ligge under tamper torx, eller tamper proof torx hvis du skal ind og kigge efter nogen.. :) |
|
![]() |
|
Jesper Keller ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 31-Januar-2012 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 326 |
Ja har før handlet bits ind til samme pris, men netop denne her bit kan jeg sørme ikke finde!
|
|
![]() |
|
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
Nu ved jeg ikke om det er fordi du er bange garantien...
Det plejer at være rimelig nemt at knække pinden i midten. Og så kan du bruge alm torx.
|
|
![]() |
|
nAlen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juni-2009 Sted: Hjørring Status: Offline Point: 609 |
http://www.amazon.com/Tamper-Proof-Torx-Bits-7-pcs/dp/B0009U6ABE
Der var nogen http://www.amazon.co.uk/housings-comprises-screwdriver-SCREWDRIVER-Blackberry/dp/B0038YE0B0/ref=pd_sim_ce_5 <-- jeg har et sæt tilsvarende det der (andet mærke, men vil sgu tro det kinaskrammel altsammen er identisk.. I min er der security fra T7 -T20, så mon ikke også der er i det der ? Hvis du køber sidstnævnte, så vær lige opmærksom på at kvaliteten afspejles i prisen... Det er altså ikke topnotch kvali :) Redigeret af nAlen - 02-Januar-2013 kl. 15:46 |
|
![]() |
|
Ikke spor - men hvordan gøres dette? Bærbaren vejer under et kilo, så er meget nervøs for at masse på selve skruen.
|
|
![]() |
|
db89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-December-2008 Sted: Fredericia, DK Status: Offline Point: 1758 |
Harald Nyborg har tidligere solgt et sæt med en bitsskruetrækker og en stak af diverse sikkerheds bits for 100kr.
|
|
Hold jer fra simplyelectronics.net
|
|
![]() |
|
wizdk79 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 19-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 479 |
Hej
Har du fået skaffet en? Skal det være en 7? |
|
![]() |
|
Hej Wizdk79,
Ja det er faktisk i dag lykkedes mig at skaffe en Torx 7 Security! Måtte få min stedfar til at lede hans arbejdsbil igennem og har fået lov til at låne hans sæt i nogle dage. Han arbejder som speciel tekniker af en slags (erh), så han har alt sådan noget småt grej.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |