recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Søger: Torx 7 Security
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Søger: Torx 7 Security

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Jesper Keller Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 31-Januar-2012
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 326
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jesper Keller Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Søger: Torx 7 Security
    Sendt: 02-Januar-2013 kl. 13:05
Hej Recordere,

Jeg har købt en ram klods til min Ultrabook, da jeg ønsker at opgradere fra 4gb ram til 8gb ram.

Problemet er dette: Jeg har desværre ikke skruetrækkeren der skal bruges til at åbne bærbaren - og jeg har mange små skruetrækkere.

Det jeg søger er en skruetrækker med størrelsen Torx 7 Security (Almindelig Torx 7, men med et hul i midten)

Jeg ønsker egentlig blot at låne den, da det næppe er noget jeg får brug for igen, men ellers har jeg fundet en online til 150kr + levering.

Jeg bor i Taastrup. 
Håber nogen kan hjælpe.

Venlig hilsen
Jesper

Til top
nAlen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-Juni-2009
Sted: Hjørring
Point: 609
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nAlen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2013 kl. 13:35
Et sæt bits koster godt 3$ på amazon, bare lige inden du kaster 150 danske kroner efter en :)

De plejer at ligge under tamper torx, eller tamper proof torx hvis du skal ind og kigge efter nogen.. :)
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jesper Keller Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2013 kl. 14:10
Ja har før handlet bits ind til samme pris, men netop denne her bit kan jeg sørme ikke finde! 
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Marts-2010
Point: 4909
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2013 kl. 15:24
Nu ved jeg ikke om det er fordi du er bange garantien...

Det plejer at være rimelig nemt at knække pinden i midten.

Og så kan du bruge alm torx.
Til top
nAlen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-Juni-2009
Sted: Hjørring
Point: 609
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nAlen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2013 kl. 15:45
http://www.amazon.com/Tamper-Proof-Torx-Bits-7-pcs/dp/B0009U6ABE
Der var nogen

http://www.amazon.co.uk/housings-comprises-screwdriver-SCREWDRIVER-Blackberry/dp/B0038YE0B0/ref=pd_sim_ce_5 <-- jeg har et sæt tilsvarende det der (andet mærke, men vil sgu tro det kinaskrammel altsammen er identisk.. I min er der security fra T7 -T20, så mon ikke også der er i det der ?

Hvis du køber sidstnævnte, så vær lige opmærksom på at kvaliteten afspejles i prisen... Det er altså ikke topnotch kvali :)

Redigeret af nAlen - 02-Januar-2013 kl. 15:46
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jesper Keller Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2013 kl. 16:52
Oprindeligt skrevet af Mufti Mufti skrev:

Nu ved jeg ikke om det er fordi du er bange garantien...

Det plejer at være rimelig nemt at knække pinden i midten.

Og så kan du bruge alm torx.

Ikke spor - men hvordan gøres dette? Bærbaren vejer under et kilo, så er meget nervøs for at masse på selve skruen.
Til top
db89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-December-2008
Sted: Fredericia, DK
Point: 1758
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér db89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2013 kl. 21:25
Harald Nyborg har tidligere solgt et sæt med en bitsskruetrækker og en stak af diverse sikkerheds bits for 100kr.
Hold jer fra simplyelectronics.net
Til top
wizdk79 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 19-August-2007
Sted: Denmark
Point: 479
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér wizdk79 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2013 kl. 15:29
Hej

Har du fået skaffet en? Skal det være en 7?
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jesper Keller Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2013 kl. 20:10
Hej Wizdk79,
Ja det er faktisk i dag lykkedes mig at skaffe en Torx 7 Security! Måtte få min stedfar til at lede hans arbejdsbil igennem og har fået lov til at låne hans sæt i nogle dage. Han arbejder som speciel tekniker af en slags (erh), så han har alt sådan noget småt grej.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu