|
S/V: Panasonic 42PX70 |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
llr dk ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 102 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 02-Januar-2013 kl. 19:08 |
Mit 42PX70 trænger til udskiftning, men er et sådan tv overhovedet noget værd eller kan jeg ligeså godt kører den på lossepladsen?
Det er i fint stand med både fod og vægbeslag. |
|
![]() |
|
Bschmidt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2009 Sted: Virtual-utopia Status: Offline Point: 3291 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
hvor?
BS
|
|
![]() |
|
llr dk ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 102 |
Det står i greve.
|
|
![]() |
|
Bschmidt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2009 Sted: Virtual-utopia Status: Offline Point: 3291 |
så er det ikke noget værd..... For mig ;-)
BS
|
|
![]() |
|
Ok
|
|
![]() |
|
gullip ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 13-Marts-2008 Sted: Udlandet Status: Offline Point: 323 |
Hvad havde du selv i tankerne af pris?
|
|
![]() |
|
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6509 |
Smider gerne 400 for det
|
|
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
|
![]() |
|
400 er noteret. Jeg lader den lige stå en dags tid. Hvis der ikke er andre interesserede er det dit forzajuve..
|
|
![]() |
|
Badsted ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-November-2004 Sted: Ølstykke DK Status: Offline Point: 1042 |
Jeg byder gerne 500:- afhentet.
Mvh Henrik Badsted |
|
![]() |
|
Noteret.
|
|
![]() |
|
qpad ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Marts-2008 Status: Offline Point: 729 |
525 afhentet.
|
|
![]() |
|
Badsted ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-November-2004 Sted: Ølstykke DK Status: Offline Point: 1042 |
526,-
![]() Ej, seriøst. Der burde være et fast minimum for bud på disse auktioner. Mit bud er ikke gældende, så kommer det jo til at tage hele natten ![]() Jeg erkender mit nederlag og går i seng.... Mvh Henrik Badsted
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |