recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nogle der har erfaringer med en Sony VPL-HS50?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Nogle der har erfaringer med en Sony VPL-HS50?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
ChrCarPed Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 04-Januar-2013
Sted: Aalborg, DK
Status: Offline
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ChrCarPed Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Nogle der har erfaringer med en Sony VPL-HS50?
    Sendt: 04-Januar-2013 kl. 00:22
Hej :) 

Jeg vil meget gerne høre om der er nogle der har erfaringer med en Sony VPL-HS50.

Jeg vil høre om alt hvad i ved om den :-)

På forhånd tak.
Til top
Denner Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 17-December-2006
Point: 377
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Denner Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2013 kl. 08:03
EDIT....sorry troede det var HW50 modellen du spurgte til....

Redigeret af Denner - 04-Januar-2013 kl. 08:05
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ChrCarPed Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2013 kl. 10:07
Slet ikke nogle der ved noget som helst om den?? Eller nogle der kan prøve at google den og kigge lidt nærmere på den, og fortælle om det er en god projektor?? :-)
Til top
JeTex Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-Februar-2011
Sted: Nordsjælland
Point: 3792
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JeTex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2013 kl. 11:16
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101
Rega P8 Apheta3
Aria MK3 RIAA
Dynaudio Confidence 50
Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS   B&W ASW650
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ChrCarPed Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2013 kl. 11:19
Som jeg forstår det, så er det en ret god projektor. Har jeg  ret i det?
Til top
JeTex Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-Februar-2011
Sted: Nordsjælland
Point: 3792
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JeTex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2013 kl. 12:30
Det er en ganske fin ros, men der er sikkert sket meget på projektorfronten sidenhen. Det er tilbage i 2005, at denne test er lavet.
Så hvis du påtænker et køb, og maskinen er i samme alder som her, så skal prisen være lav. Og det er uanset hvad den ellers har kostet.
Det er ikke kun lampen i en projektor der ældes, det gør lcd panelet også. En ny lampe til en Sony projektor kan snildt koste 3-5000 kr.
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101
Rega P8 Apheta3
Aria MK3 RIAA
Dynaudio Confidence 50
Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS   B&W ASW650
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu