recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: Qnap TS-409 inkl. 4 x 1 tb Samsung diske
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: Qnap TS-409 inkl. 4 x 1 tb Samsung diske

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
therazz Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 07-Januar-2010
Sted: DK
Status: Offline
Point: 529
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér therazz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: Qnap TS-409 inkl. 4 x 1 tb Samsung diske
    Sendt: 07-Januar-2013 kl. 11:57

QNAP TS-409 inkl. 4 diske.

Virker upåklageligt, og er klippestabil, god USENET arbejdshest :-)

Sælges evt. uden diske ?

HBO: ?

Maskinen befinder sig på højfyn (lige uden for Odense)

Maskinen kan sendes, jeg har original emballage.

Jeg forbeholder mig retten til alt Smile

DLNA vis direkte på TV, IPAD eller andre enheder
FTP server
WEB server
Multimedia server (kompatibel med diverse konsoller)
iTunes service.
Download service
overvågning via ipkamera, direkte til hd
Her ud over giver USB tilgange i serveren mulighed for at tilkoble et UPS, så serveren derved er sikret mod strømudfald, og vil man TS-409 som printserver eller til at koble eksterne harddiske til kan man såmænd også det.

Kan køre i RAID 0, RAID 1, RAID 2, RAID 3, RAID 4, RAID 5 og RAID 6

Nypris uden hd 3200,-

Til top
therazz Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér therazz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2013 kl. 13:47
Bump

Byd løs.
Til top
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2013 kl. 14:54
hbo ? er efter min mening noget fesent måde at skrive det på, du ved jo godt med dig selv hvad du mere eller mindre vil have som mindste pris, så hvorfor ikke bare komme ud med det, hvis jeg feks byder 500 kr incl alle 4 diske så ved jeg jo også du ikke vil sælge til det, men på den anden side du har jo ikke opgivet en mindste pris, så budet vil jo på sin vis være fair

Men ja jeg ved så også godt du gemmer dig under "jeg forbeholder mig retten til alt"

så helt ærligt, kom nu med en mindste pris med og uden diske og lad os tage den derfra
Til top
djevlemanden Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 09-Januar-2013
Sted: Askov
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér djevlemanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2013 kl. 18:37
Hejsa hvor meget skal du have for den med og uden disk?
Til top
therazz Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér therazz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2013 kl. 19:03
Point taken: men formuleringen HBO ? Var faktisk mere en tilkendegivelse af at jeg ikke er klar over hvad den kan indbringe - du har fuldstændig ret i at jeg nok næppe vil sælge den for kr. 500, men jeg er åben for bud.

Jeg har set hvad maskinerne står til brugt på dba og guloggratis og lad mig bare sige at så meget forventer jeg ikke :)
Til top
djevlemanden Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 09-Januar-2013
Sted: Askov
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér djevlemanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2013 kl. 19:56
Jamen jeg byder 1000 kr for det hele så?
Til top
Bornholmeren Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 11-August-2006
Sted: Denmark
Point: 278
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bornholmeren Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2013 kl. 21:08
Hvor gammel er NAS´en og diskene?

Redigeret af Bornholmeren - 09-Januar-2013 kl. 21:12
PS;-ID "Bornholmeren", LG 55 C1, Yamaha RX-A4A, 2 stk. B&W FPM4, 2 stk. B&W M1 MKII, PV1D sub,
Til top
Bornholmeren Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 11-August-2006
Sted: Denmark
Point: 278
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bornholmeren Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Januar-2013 kl. 18:20
Hallo :-)
PS;-ID "Bornholmeren", LG 55 C1, Yamaha RX-A4A, 2 stk. B&W FPM4, 2 stk. B&W M1 MKII, PV1D sub,
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu