|
S: Qnap TS-409 inkl. 4 x 1 tb Samsung diske |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
therazz ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Januar-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 529 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 07-Januar-2013 kl. 11:57 |
QNAP TS-409 inkl. 4 diske. Virker upåklageligt, og er klippestabil, god USENET arbejdshest :-) Sælges evt. uden diske ? HBO: ? Maskinen befinder sig på højfyn (lige uden for Odense) Maskinen kan sendes, jeg har original emballage. Jeg forbeholder mig retten til alt DLNA vis direkte på TV, IPAD eller andre enheder Kan køre i RAID 0, RAID 1, RAID 2, RAID 3, RAID 4, RAID 5 og RAID 6 Nypris uden hd 3200,- |
|
![]() |
|
therazz ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Januar-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 529 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Bump
Byd løs.
|
|
![]() |
|
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
hbo ? er efter min mening noget fesent måde at skrive det på, du ved jo godt med dig selv hvad du mere eller mindre vil have som mindste pris, så hvorfor ikke bare komme ud med det, hvis jeg feks byder 500 kr incl alle 4 diske så ved jeg jo også du ikke vil sælge til det, men på den anden side du har jo ikke opgivet en mindste pris, så budet vil jo på sin vis være fair
Men ja jeg ved så også godt du gemmer dig under "jeg forbeholder mig retten til alt" så helt ærligt, kom nu med en mindste pris med og uden diske og lad os tage den derfra |
|
![]() |
|
djevlemanden ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 09-Januar-2013 Sted: Askov Status: Offline Point: 5 |
Hejsa hvor meget skal du have for den med og uden disk?
|
|
![]() |
|
Point taken: men formuleringen HBO ? Var faktisk mere en tilkendegivelse af at jeg ikke er klar over hvad den kan indbringe - du har fuldstændig ret i at jeg nok næppe vil sælge den for kr. 500, men jeg er åben for bud.
Jeg har set hvad maskinerne står til brugt på dba og guloggratis og lad mig bare sige at så meget forventer jeg ikke :) |
|
![]() |
|
djevlemanden ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 09-Januar-2013 Sted: Askov Status: Offline Point: 5 |
Jamen jeg byder 1000 kr for det hele så?
|
|
![]() |
|
Bornholmeren ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 278 |
Hvor gammel er NAS´en og diskene?
Redigeret af Bornholmeren - 09-Januar-2013 kl. 21:12 |
|
PS;-ID "Bornholmeren", LG 55 C1, Yamaha RX-A4A, 2 stk. B&W FPM4, 2 stk. B&W M1 MKII, PV1D sub,
|
|
![]() |
|
Bornholmeren ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 278 |
Hallo :-)
|
|
PS;-ID "Bornholmeren", LG 55 C1, Yamaha RX-A4A, 2 stk. B&W FPM4, 2 stk. B&W M1 MKII, PV1D sub,
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |