|
S: Microsoft Surface RT 32GB Sort |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
AVnerd ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Marts-2009 Sted: Frederiksberg Status: Offline Point: 78 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 08-Januar-2013 kl. 13:23 |
Jeg købte i november en Microsoft Surface RT 32GB i USA med sort touch cover.
Selv om det er en fin tablet, får jeg desværre aldrig brugt den, og vil derfor sælge den. Giv et bud
![]() |
|
![]() |
|
Psymon ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-September-2011 Status: Offline Point: 304 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Eventuelt interesseret i bytte med en Asus TF300T Android tablet med keyboard?
|
|
![]() |
|
AVnerd ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Marts-2009 Sted: Frederiksberg Status: Offline Point: 78 |
Ellers tak. Holder lidt "gadget-fri" da jeg ikke har tid til at lege med det.
|
|
![]() |
|
Psymon ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-September-2011 Status: Offline Point: 304 |
Helt i orden, var jo et forsøg værd ;)
|
|
![]() |
|
Flaskeole ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 81 |
Kan vi ikke få en HBO ca? :)
|
|
![]() |
|
Juiceren ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-November-2007 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 259 |
Er den begrænset på nogen måde i forhold til at den kommer fra USA?
Umiddelbart tænker jeg at den ikke er, og at det er live id der bestemmer :)
|
|
Sonos Beam + Sub + 2x One SL - LG C8 55" - Nvidia Shield 2015
|
|
![]() |
|
Davidp ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Marts-2007 Sted: Kastrup Status: Offline Point: 905 |
Ja hvad er vi ude i prismæssigt?
|
|
![]() |
|
longjohn2 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-November-2009 Status: Offline Point: 1046 |
2.000 kr.
|
|
![]() |
|
@Juiceren: Jeg kender ikke til nogen begrænsninger på den. Så vidt jeg kan se fungerer alt.
Men der indgår US oplader med, naturligvis.
Mht. pris: Jeg har selv givet 3800-3900 for den, så der må da gerne falde bud i omegnen af 3000 i al fald. |
|
![]() |
|
Chromax ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-April-2006 Status: Offline Point: 93 |
2200,-
|
|
![]() |
|
Der er budt 3000.
Lader den køre til i morgen. |
|
![]() |
|
Opper den lige...
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |