recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Koncerter/musikvideo i iTunes/NetFlix
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Koncerter/musikvideo i iTunes/NetFlix

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Tweaky Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-September-2011
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 630
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tweaky Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Koncerter/musikvideo i iTunes/NetFlix
    Sendt: 09-Januar-2013 kl. 10:42
Vi er et par stykker der går og undrer os lidt over at der hos både Apple og NetFlix (blot eksempler) ikke er mere fokus på koncertoptagelser.

Er det et marked der ikke er penge i eller ?

Det kunne da være superfedt at kunne se en masse koncerter via streamingtjenester eller købe dem i iTunes. 

Nu har jeg ikke været så heldig at have en iTunes konto udenfor DK, men hvad er der af materiale i f.eks. US af denne slags ?
Til top
Trisse Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 30-Juni-2004
Sted: Denmark
Point: 307
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Trisse Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Januar-2015 kl. 19:47
Tænker det samme. Er der ikke et sted man kan se koncerter og andet musik uden at skulle købe hver enkelt Skive/ nummer.
Mvh Jesper
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Point: 7228
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Januar-2015 kl. 06:30
Youtube rummer da en del musik video.
Men langt fra alt ;-)
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Point: 7228
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Januar-2015 kl. 06:31
Og på appletv. Er der itunes festival
Til top
Trisse Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 30-Juni-2004
Point: 307
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Trisse Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Januar-2015 kl. 08:41
Itunes festival er jo Apple's egne sponserede koncerter og kunsterne er langt fra min smag.

Youtube har det meste ja, men så vidt jeg forstår kun i stereo.

Jeg vil have den samme lydoplevelse som på DVD/Bluray, da mange skiver ligger klasser over den almindelige stereo udgivelse, eks. Roger Waters - In the Flesh.

Men må nok leve med skiverne og lette r..... når jeg vil skifte.

mvh. Jesper
Til top
Skalle06 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-November-2006
Point: 1116
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Skalle06 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Januar-2015 kl. 09:16
Hvad med Qello Concerts appen. Og så AirPlay til AppleTV? Har dog ikke selv prøvet. Der er en 7-dages gratis prøveperiode.

Qello Concerts efter Qello
https://appsto.re/dk/7fsrD.i
Til top
Clemen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Februar-2006
Point: 606
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Clemen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Januar-2015 kl. 09:30
Qello ligger som app på Roku, det var en mulighed.
Til top
Skalle06 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-November-2006
Point: 1116
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Skalle06 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Januar-2015 kl. 11:43
Hov. Qello er der faktisk også som app på AppleTV. Har dog ikke prøvet den.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu