|
Koncerter/musikvideo i iTunes/NetFlix |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Tweaky ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-September-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 630 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 09-Januar-2013 kl. 10:42 |
Vi er et par stykker der går og undrer os lidt over at der hos både Apple og NetFlix (blot eksempler) ikke er mere fokus på koncertoptagelser.
Er det et marked der ikke er penge i eller ? Det kunne da være superfedt at kunne se en masse koncerter via streamingtjenester eller købe dem i iTunes. Nu har jeg ikke været så heldig at have en iTunes konto udenfor DK, men hvad er der af materiale i f.eks. US af denne slags ?
|
|
![]() |
|
Trisse ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 30-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 307 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tænker det samme. Er der ikke et sted man kan se koncerter og andet musik uden at skulle købe hver enkelt Skive/ nummer.
Mvh Jesper |
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7228 |
Youtube rummer da en del musik video.
Men langt fra alt ;-) |
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7228 |
Og på appletv. Er der itunes festival
|
|
![]() |
|
Trisse ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 30-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 307 |
Itunes festival er jo Apple's egne sponserede koncerter og kunsterne er langt fra min smag.
Youtube har det meste ja, men så vidt jeg forstår kun i stereo. Jeg vil have den samme lydoplevelse som på DVD/Bluray, da mange skiver ligger klasser over den almindelige stereo udgivelse, eks. Roger Waters - In the Flesh. Men må nok leve med skiverne og lette r..... når jeg vil skifte. mvh. Jesper |
|
![]() |
|
Skalle06 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1116 |
Hvad med Qello Concerts appen. Og så AirPlay til AppleTV? Har dog ikke selv prøvet. Der er en 7-dages gratis prøveperiode.
Qello Concerts efter Qello https://appsto.re/dk/7fsrD.i |
|
![]() |
|
Clemen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2006 Status: Offline Point: 606 |
Qello ligger som app på Roku, det var en mulighed.
|
|
![]() |
|
Skalle06 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1116 |
Hov. Qello er der faktisk også som app på AppleTV. Har dog ikke prøvet den.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |