|
Overføre program til USB-pen...? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
amarone ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 249 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 10-Januar-2013 kl. 16:09 |
Jeg vil meget gerne overføre programmet "Superantispyware" som jeg har liggende på min PC til en USB-pen. Sådan så jeg kan installere programet på en kollega`s PC (som har meget vanskeligt ved at gå på nettet pga af diverse "snask").
Jeg har nemlig rigtig gode erfaringer med det program
![]() Prøvede at kopiere det over på en USB-pen, men så er det kun genvejen(e) der kommer over. Hvordan gør jeg? Håber på lidt hjælp ![]() På forhånd TAK ![]() |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19569 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du går her ind:
http://www.superantispyware.com/downloadfile.html?productid=SUPERANTISPYWAREFREE Den fil du bliver spurgt om at gemme, gemmer du på USB sticken. Klaus |
|
![]() |
|
amarone ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 249 |
Tak så langt.
Der er dog det problem, at filen automatisk begynder at blive hentet ned og inde i "hentede-filer-mappen". Så jeg synes ikke rigtigt, at jeg får nogen chance for at vælge at gemme filen direkte over på USB-pennen. MEN: I "hentede-filer-mappen" ligger der en Superantispywarefri-exe-fil. Måske jeg blot kan kopiere denne over på USB-pennen?
Er det ikke en måde at gøre det på? |
|
![]() |
|
bruger udmeldt 23 ![]() -- ![]() Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
Der kan vel kun ske noget ved at prøve!!
![]() |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Det er den Downloadede fil (.exe filen) du skal bruge til installation. Indsæt USB enheden åben den, og åben den mappe hvor flien ligger og kopier over.
|
|
![]() |
|
pdrhan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1343 |
Højreklik i linket og vælg #gem som# og så vælge gem på usb stick
|
|
SamsungLED 55uh8200|Samsung SMT-H3126R|iPhone 6+
----------------- Kastrup/Amager |
|
![]() |
|
pdrhan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1343 |
|
|
|
![]() |
|
Det kan du også gøre...
|
|
|
![]() |
|
Beanie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: DK Status: Offline Point: 1597 |
Højreklik på .EXE-filen og vælg Send Til ----->(USB-stick)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |