|
V: Højttalere, sub, forstærker |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
HamDenFede ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-April-2007 Status: Offline Point: 350 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 11-Januar-2013 kl. 10:43 |
Hej forum
Jeg har med tiden mistet interessen for det store surround setup, og i takt med at der samtidig er kommet flere små pilfingre i huset er jeg i gang med at skifte til et mere minimalistisk setup (kun til lidt musik) med noget Sonos + indbyggede/små højttalere etc. Overvejelserne går derfor på om noget af det gamle setup stadig har værdi. Det spiller fantastisk i mine ører, men er blot ikke optimalt i forhold til mine behov. Baghøjttalere og receiver er væk og jeg har følgende tilbage: - Monitor Audio Silver S10 gulvhøjttalere incl. stand/fod - Monitor Audio FB110 sub - Monitor Audio LCR center - Harman Kardon HK 970 stereoforstærker Alle højttalere er i mint condition og jeg er eneste ejer og har kvittering, aldrig voldtaget eller lignende. Forstærkeren spiller perfekt, men der er knækket en lille flig af den ene skrueterminal for B-højttalerne og der er en løs forbindelse i tænd/sluk dioden (kun dioden) så den blinker en gang i mellem. Nogen idéer om hvad ovenstående kan indbringe?
|
|
Mvh. HamDenFede
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |