|
S: DUNE HD SMART H1 Mediaafspiller |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
nitrotg ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1368 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 14-Januar-2013 kl. 13:41 |
Så er tiden kommer til at prøve noget nyt..
Derfor sætter jeg mine trofaste ven til salg Drejer sig om Smart H1 Modellen, Altså modellen hvor man kan smide en 3.5 " HDD i og uden display http://dune-hd.com/eng/products/full_hd_media_players/16 4Gb Flash USB stik Monteret i den Fantastisk Maskine der aldrig har svigtet mig og som kan kører Bluray ISO MED Menuer Smid et bud Er ikke ivrig for at komme af med den så kun seriøse bud tak Kan afhentes i kbh / Sendes på købers regning |
|
![]() |
|
SosFarum ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Juli-2007 Sted: Frederikssund Status: Offline Point: 1023 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
800 afhentet ?
|
|
![]() |
|
nitrotg ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1368 |
Noteret..
|
|
![]() |
|
ingen andre?
|
|
![]() |
|
pallemann ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Februar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 273 |
Er den solgt?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |