|
Denver TAD10021 WiFi signalstyrke |
Besvar |
Forfatter | |
jbv
Bruger Oprettet: 06-Januar-2011 Status: Offline Point: 187 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 20-Januar-2013 kl. 09:40 |
Hvordan er WiFi signalet på jeres Denver.
Har lige fået en TAD10021 og den har elendig signalstyrke. Router er Netgear CG3000 fra Yousee. Skal 20 cm fra router for at få fuld signalstyrke. Mister signalet helt 2,5 m fra router. Ellers en fornuftig billig tablet. |
|
Pannen
Bruger Branchemedlem Oprettet: 12-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 210 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej jbv
Har du prøvet at genstarte din router. (eller evt. prøvet tabletten på en anden router for lige at tjekke om det er den, eller routeren der driller).. Hvis det viser sig at være tabletten, så skal du kontakte købsstedet. For normalt rækker de fint. Hilsen DENVER ELECTRONICS A/S Morten Pannen |
|
jbv
Bruger Oprettet: 06-Januar-2011 Status: Offline Point: 187 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej Morten
Tak for dit svar. Jeg har også prøvet den med en Netgear 3500L og En Tp-3420, med samme dårlige resultat. Den må være defekt. Jeg kontakter Wupti i morgen. Jeg hentede den på posthuset i går. |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |