|
Mediaplayer, listevisning af optagelser/genveje |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jwj1012 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-August-2006 Status: Offline Point: 54 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 21-Januar-2013 kl. 08:50 |
Jeg har skiftet fra dvbviewer til Windows media Center under Windows 8 til at optage tv vi dvb/t, da det aldrig i dvbviewer kom til at fungere godt med bokser kort.
I Dvbviewer blev optagelser vist om en liste med ca 20 pr. side, i mediaplayer bliver det vist med 4 pr. side da første billede af optagelsen bliver vist. Kan man ogås i mediaplayer få vist det som en "listevisning" Et andet problem jeg bruge et logitech nvidia tastatur og ingen fjernbetjening. I Dvbviewer kunne jeg opsætte knapper til "optag" spol etc. kan ikke finde ud af hvordan man gør dette i media player. Håber nogle kan hjælpe. Redigeret af jwj1012 - 25-Januar-2013 kl. 12:57 |
|
![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Er der ingen der kan ved svaret på dette?
|
|
![]() |
|
Bschmidt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2009 Sted: Virtual-utopia Status: Offline Point: 3291 |
Hmm jeg mener der er en listefunktion, men om den kun virker under film er jeg lidt i tvivl om :-S
Tastaturgenveje er HER BS PS: Du bør ændre din overskrift til noget mere retvisende for at få lidt flere svar :-)
|
|
![]() |
|
Tak for svar!!
|
|
![]() |
|
Nichof ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 73 |
Det er meget enkelt: Når du står i optaget TV trykker du på i knappen på din fjernbetjening og vælger listevisning.
Edit: Sorry, jeg havde ikke set du ikke brugte fjernbetjening. Mvh. Niels
Redigeret af Nichof - 25-Januar-2013 kl. 11:03 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |