|
Ny episk WW2 miniserie fra Spielberg og Hanks |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
mufcdk1974 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-December-2004 Status: Offline Point: 2089 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 22-Januar-2013 kl. 16:26 |
Spielberg og Hanks er nu klar til en ny episk fortælling fra 2. verdenskri.
Årets bedst nyhed indtil videre ![]() |
|
Film samling(Opdateret den 26/11-09)
|
|
![]() |
|
Jakobfc ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 114 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
helt enig håber dog de fjerner lidt af deres fokus fra hjemme fronten.
og udelukkende fokuserer på krigen...
|
|
![]() |
|
mufcdk1974 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-December-2004 Status: Offline Point: 2089 |
Enig. The Pacific ville for meget, man blev aldrig grebet af historien eller karaktererne, og så ingen kærlighedshistorie overhovedet, men krigsscenerne var helt fantastiske. |
|
Film samling(Opdateret den 26/11-09)
|
|
![]() |
|
Jakobfc ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 114 |
Ja man blev desværre ikke fanget på samme måde som i BOB, får stadig kuldegysninger når jeg hører temaet til BOB, den følelse er får jeg aldrig med Pacific.
|
|
![]() |
|
SosFarum ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Juli-2007 Sted: Frederikssund Status: Offline Point: 1022 |
Bliver godt - tror jeg da. BOB er god, har nok set den 5 gange....og nogle afsnit flere.
South Pacific er langt fra ligeså god. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |