|
James Bond BD box (22 film) sælges |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | ||
SCR ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-December-2012 Sted: Rødovre Status: Offline Point: 82 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 23-Januar-2013 kl. 11:39 |
|
Sælger min James Bond Bluray box med 22 film og 120 timers ekstra materiale!
UÅBNET! 650,-
|
||
![]() |
||
Bornholmeren ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 278 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Er interesseret. Hvor befinder den sig?
Aaahhh skrev fra Iphone, hvor jeg ikke kunne se dit by. Redigeret af Bornholmeren - 23-Januar-2013 kl. 20:19 |
||
PS;-ID "Bornholmeren", LG 55 C1, Yamaha RX-A4A, 2 stk. B&W FPM4, 2 stk. B&W M1 MKII, PV1D sub,
|
||
![]() |
||
Bornholmeren ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 278 |
|
Det var sgu en god handel. Takker
|
||
PS;-ID "Bornholmeren", LG 55 C1, Yamaha RX-A4A, 2 stk. B&W FPM4, 2 stk. B&W M1 MKII, PV1D sub,
|
||
![]() |
||
SCR ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-December-2012 Sted: Rødovre Status: Offline Point: 82 |
|
Selv tak!
![]() |
||
![]() |
||
|
jeg har stadig flere tilbage
![]() |
||
![]() |
||
Maxipug ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 20-Februar-2010 Sted: Viborg Status: Offline Point: 250 |
|
Er der dk tekst på dem ?
|
||
Pioneer PDP-LX5090H, Pioneer SC-LX72, Pioneer BDP-LX52, KEF 5005.2, CW XLS-215 i garagen, Sonos All Over The Place
|
||
![]() |
||
|
ja
|
||
![]() |
||
lebon1971 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 187 |
|
Hejsa!
Sender du? -og hvor meget koster den i forsendelse? Klaus
|
||
Legen bliver bare lidt sjovere med LEGO - Legen.dk
|
||
![]() |
||
|
Hej Klaus, Jeg sender gerne. en 50'er er vel meget rimeligt! :) MVH
|
||
![]() |
||
lebon1971 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 187 |
|
Hejsa - har sendt PB Klaus
|
||
Legen bliver bare lidt sjovere med LEGO - Legen.dk
|
||
![]() |
||
Scubaghost ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Sted: Norsjælland Status: Offline Point: 1178 |
|
Altså har du flere hele boxe eller bare flere enkelte film??
|
||
![]() |
||
|
jeg har flere uåbnede bokse :)
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |