|
S:Dynaudio Contour S 1.4 hvid lak |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
mikkelfrost ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1192 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 25-Januar-2013 kl. 22:36 |
Dynaudio Contour S 1.4 sælger mine Dynaudio Contour S 1.4 i hvid lak ny prisen er 25300 kr og de er kun ca 6 måneder unge og er fra ikke ryger hjem. pris 21000 kr skal helst hentes elleres sendes de gerne for køberes regning. har orginal embalge til dem :) nu med fotos - flere kan sendes på mail i høre opløsning hvis det ønskes :) http://www.dynaudio.com/int/home_loudspeaker_systems/contour/contour_s14.php Redigeret af mikkelfrost - 06-Februar-2013 kl. 17:57 |
|
![]() |
|
kskruger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3498 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Må man spørge hvorfor du sælger dem?
|
|
![]() |
|
mikkelfrost ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1192 |
ja da :)
efter jeg har rygget rundt inde min stue så passer de ikke ind :( derfor sælger jeg dem. hilsen mikkel |
|
![]() |
|
Manbearpig ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 04-Februar-2013 Sted: Århus C Status: Offline Point: 5 |
Hej
Er det muligt at se nogle billeder af højtalerne ? |
|
![]() |
|
det er det bestemt :)
få lige sat nogle her ind ind i morgen :) |
|
![]() |
|
Manbearpig ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 04-Februar-2013 Sted: Århus C Status: Offline Point: 5 |
Kom der nogle billeder ?
|
|
![]() |
|
jep kommer nu :) nåde det ikke i går sorry
|
|
![]() |
|
så der fotos :)
|
|
![]() |
|
weekend tilbud kun 20000 kr afhentet :)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |