|
V: Dali Fazon LCR |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
larsen_mgeic ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-Juli-2009 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 1315 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 26-Januar-2013 kl. 10:45 |
Jeg går i øjeblikket og tænker lidt på nogle ændringer i stuen, som gør at jeg formentlig vil få et sæt Dali Fazon LCR i overskud. Derfor tænker jeg på hvad de ville være værd i en handel i dag, så jeg kan vurdere om de skal hænges hos mig eller en anden.
Jeg ved at man kan bruge den generelle tommelfingerregel omkring nedskrivning på HiFi, men der er ikke rigtig nogen til salg af disse så måske kan de gå for lidt mere?
Byd gerne ind med dit bud på hvad de bør indbringe.
De er i sort, uden fejl eller mangler, kommer i kasser med monteringsskabelon und alles.
De er 2-3 år gamle, jeg er 2. ejer og kvitteringen er bortgået.
|
|
![]() |
|
skele2r ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 14-Oktober-2010 Status: Offline Point: 295 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Solgte mine 3 stk. sorte for ½ af nyprisen
|
|
![]() |
|
larsen_mgeic ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-Juli-2009 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 1315 |
Okay. Det var også det jeg mente med "almindelig" nedskrivning. Så kan de jo altid forsøges til 3500,-
|
|
![]() |
|
jimmihansen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 28-Januar-2013 Sted: dk Status: Offline Point: 1 |
Hej hvis du beslutter dig for at sælge er jeg da intresseret i dem..
|
|
![]() |
|
Det skal jeg lige have i baghovedet. Jeg bokser lige med hvad der kan lade sig gøre, og hvor meget jeg vil ofre på det :)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |