|
S: Focal Sib + Sub 5.1 |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
Gunraf ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 05-September-2012 Sted: København Status: Offline Point: 327 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 28-Januar-2013 kl. 23:16 |
Sælger mit Focal Sib 5.1, da jeg har købt nye fronter plus sub.
Tænker så, at jeg hellere vil leve med 2.1 indtil jeg får købt ny center + bagkanaler. I stedet for at benytte 3 SIB'er og resten bare ligger gemt af vejen. Har desuden to gulvstandere til højtalerne. Kom med et bud, og så kan vi kigge på det. Salg i Københavns-området, nogle steder i Nordsjælland samt nogle steder omkring Sydsjælland vil være klart nemmest. Både til afhentning i Kbh hvor jeg bor, eller om end mulig levering. //Kasper
Redigeret af Gunraf - 28-Januar-2013 kl. 23:17 |
|
![]() |
|
Hifi_andy ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-November-2011 Sted: København Status: Offline Point: 123 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej,
Hvad farve er sættet? |
|
![]() |
|
Gunraf ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 05-September-2012 Sted: København Status: Offline Point: 327 |
Det burde selvfølgelig være nævnt, tak.
Sættet er i sort. Desuden står det i ikke-rygerhjem. |
|
![]() |
|
Meethoo ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-August-2007 Sted: Brøndby Status: Offline Point: 115 |
Hvor gammelt er sættet ?
![]() |
|
![]() |
|
Fik det omkring 26/11-2010, denne dato står på fakturaen :-)
Prisen var i sin tid 4985 dkr, for sættet inkl gulvstanderere. Rettede lige prise, var kommet til at indskrive den FØR moms. Redigeret af Gunraf - 30-Januar-2013 kl. 13:28 |
|
![]() |
|
kdobm ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 11-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 45 |
Hej :-)
Jeg kunne måske være lun på gulvstanderne alene, hvis du vil af med dem? Hilsen Morten |
|
![]() |
|
Meethoo ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-August-2007 Sted: Brøndby Status: Offline Point: 115 |
Hvor mange gulvstandere har du ?
|
|
![]() |
|
dabp ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2007 Sted: Sweden Status: Offline Point: 227 |
Jeg kunne godt være interesseret, alt efter pris naturligvis. Jeg er dog ikke interesseret i gulvstanderne, men jeg går ud fra at den originale fod følger med samt værktøjet til dette?
|
|
![]() |
|
Jep dem fandt jeg faktisk lige frem igår. Den lille Umbraco der følger med, sidder fastmonteret i alle originalfødderne.
|
|
![]() |
|
Vil gerne af med gulvstanderne, hvilket så kræver at jeg får solgt sættet uden. Men har ikke rigtig noget at bruge det til efter udskiftning af fronter plus sub. Og til Meethoo. Jeg har to gulvstandere.
|
|
![]() |
|
dabp ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2007 Sted: Sweden Status: Offline Point: 227 |
Hvad er en realistisk pris på højtalerne alene?
|
|
![]() |
|
kdobm ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 11-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 45 |
Jeg er lun på de 2 gulvstandere, hvis der er en fornuftig pris på dem :-)
Redigeret af kdobm - 30-Januar-2013 kl. 13:21 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |