|
Er Waoo det rigtige? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Henrikndk ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 11-Januar-2011 Status: Offline Point: 25 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 29-Januar-2013 kl. 17:07 |
Jeg ved at svarene på subj er - subjektive ;)
Jeg har altid haft YouSee kabel TV, men i finanskrisens hellige tegn har jeg nu taget denne løsning op til revision (sammen med bank, forsikring m.m.) Jeg skippede for 1 års tid siden mit WMCE til fordel for Samsung boksen således jeg kunne nyde godt af fordelene via YouSee Plus. Jeg synes imidlertid ikke at det er en velfungerende løsning, samtidig med at vi slet ikke ser alle de kanaler vi har idag (fuldpakke), så jeg har besluttet at genindføre vores MCE boks og returnere Samsung boksen. Jeg er derfor tæt på at investere i en HDHomerun boks således at jeg kan få DVB-C signalet ind i MCE. Nu kommer jeg så til at tænke på om jeg ikke hellere skulle skifte til Waoo? Jeg har SEAS-NVE i mit område og kan således få en attraktiv fiberforbindelse (30/30)/TV/Tlf for en pris/kvalitet der er bedre end end hvad jeg betaler idag. Med DVBLink kan jeg vel se og optage kanaler fra Waoo via MCE, eller hvad? Og hvordan distribuerer jeg TV signalet fra Waoo til andre fjernsyn, som idag er kablet via COAX fra en fordeler hvor mit YouSee signal kommer? Mvh Henrik |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Fra deres FAQ:
Hvor mange TV kan jeg koble til TV boksen? Redigeret af Radiomanden - 29-Januar-2013 kl. 17:55 |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
confused ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2006 Status: Offline Point: 2686 |
Waoo er jo ikke altid bare waoo - jeg ved ikke om det er blevet lidt mere ensartet end tidligere, men umiddelbart er det din fiberleverandør(og deres tekniske udstyr) der afgør hvordan dit signal er bygget op.
Hos mig(med gefibernet), er det muligt at få en tv-hele-huset pakke, hvor dvb-c signalet distribueres rundt til alle de tv der måtte ønskes. Dette betyder samtidig at det er muligt at hente det hele ind i MCE via en HDHomerun, eller andre muligheder. Skulle du ønske ekstra små digitale tv-pakker, vil dette efterhånden være et no-go. Der findes ingen mulighed pt. for at kunne dekryptere disse kanaler.
|
|
Min "videobåndoptager" kan optage mere end 10 tv kanaler samtidigt, men jeg når jo aldrig at se alle programmerne....
|
|
![]() |
|
Rasmusdc ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1756 |
DVB-C pakken + fibernet, så har du en rigtig god pakke. jeg mener dog kanaludbuddet og priserne er bedre hos yousee når vi snakker kanaler, du får dog ikke bedre internet end fiber, er så glad for min 60/60..
Vi havde dog tv gennem bokse, og med viasat pakke + 2 bokse + alle service gebyr + boks leje + boks gebyr (som pludselig kom på mener det var 800kr pr boks pr år).. så begyndte det at blive absurd dyrt.. så har fravalgt det. Jeg ville nok vælge yousee kabeltv og så Waoo fiber internet.
|
|
![]() |
|
JordanDK ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
Hos os, kan vi også trække det via ip, desværre kodet nu. Så kræver boks, eller også via dvb-c signal fra boksen af også. Det er Verdo/Randers (Waoo).
|
|
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest. |
|
![]() |
|
Henrikndk ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 11-Januar-2011 Status: Offline Point: 25 |
Det er gennem SEAS-NVE jeg kan få det. Som jeg forstår det, så får jeg en central boks, som giver mig DVB-C + IPTV (op til 5 enheder). Det burde således være muligt at se IPTV uden boks?
Og så trække DVB-C signalet til MCE, som er "stue-alteret". Jeg distribuerer ikke signalet fra MCE. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |