recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Slut med logitech harmony fjernbetjeninger
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Slut med logitech harmony fjernbetjeninger

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Kasper_J Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-Marts-2007
Status: Offline
Point: 2811
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasper_J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Slut med logitech harmony fjernbetjeninger
    Sendt: 30-Januar-2013 kl. 16:59
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2013 kl. 17:00
Page not found!
Til top
tipsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-August-2005
Sted: Odense, Denmark
Status: Offline
Point: 3722
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tipsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2013 kl. 17:43
Jeg søgte på websitet efter Harmony og der er ingen resultater, så mon ikke det er en røverhistorie...
Til top
nogames Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 16-Marts-2006
Sted: 8310, Denmark
Status: Offline
Point: 164
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nogames Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2013 kl. 17:44
Det sidst jeg hørte i den sag, er at Logitech vil sælge den produktgruppe efter et dårligt regnskabsår.
Til top
Boffer24 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 885
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Boffer24 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2013 kl. 17:58
http://www.theverge.com/2013/1/23/3909934/logitech-q3-results-harmony
Til top
tipsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-August-2005
Sted: Odense, Denmark
Status: Offline
Point: 3722
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tipsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2013 kl. 18:07
Jeg synes at Logitech laver nogle fabelagtige produkter - og hovedparten af dem de opkøber og rebrander er også ok - men det er fanme ved at være en pestilens med alt det de opkøber og derefter kører i sænk - heriblandt Squeezebox og Harmony - det næste bliver vel Ultimate Ears...
Til top
Darknezs Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 02-September-2006
Sted: Viborg, Denmark
Status: Offline
Point: 332
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Darknezs Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2013 kl. 18:43


Flatpanels skriver osse om det

http://www.flatpanels.dk/nyhed.php?subaction=showfull&id=1359355021


Redigeret af Darknezs - 30-Januar-2013 kl. 18:43
Til top
Lennon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lennon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2013 kl. 18:46
Oprindeligt skrevet af tipsen tipsen skrev:

Jeg synes at Logitech laver nogle fabelagtige produkter - og hovedparten af dem de opkøber og rebrander er også ok - men det er fanme ved at være en pestilens med alt det de opkøber og derefter kører i sænk - heriblandt Squeezebox og Harmony - det næste bliver vel Ultimate Ears...

 
Knap så stort problem når der bare findes tilsvarende, eller bedre alternativer ( - feks Sonos) .
 
Men der er mig bekendt langt mellem programerbare funktionelle remotes til under 2k som feks  HarmonyOne/Touch . Umiddelbart ser jeg ikke lyset mht smartphone apps der jo bliver ren touch .Og hvad med makro, understøttelse af bare lidt ældre enheder osv ? ?

Samsung PS63C7705
Samsung HDbox
Pioneer LX86
Jamo D8 surround m SUB
Nikon D7100
DELL 2408WFP skærm
Til top
tipsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-August-2005
Sted: Odense, Denmark
Status: Offline
Point: 3722
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tipsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2013 kl. 18:54
Oprindeligt skrevet af Lennon Lennon skrev:


Oprindeligt skrevet af tipsen tipsen skrev:

Jeg synes at Logitech laver nogle fabelagtige produkter - og hovedparten af dem de opkøber og rebrander er også ok - men det er fanme ved at være en pestilens med alt det de opkøber og derefter kører i sænk - heriblandt Squeezebox og Harmony - det næste bliver vel Ultimate Ears...

 
<div id="isChromeWebToolbarDiv" style="display:none">
Knap så stort problem når der bare findes tilsvarende, eller bedre alternativer ( - feks Sonos) .
 
Men der er mig bekendt langt mellem programerbare funktionelle remotes til under 2k som feks  HarmonyOne/Touch . Umiddelbart ser jeg ikke lyset mht smartphone apps der jo bliver ren touch .Og hvad med makro, understøttelse af bare lidt ældre enheder osv ? ?

Du generaliserer vist ud fra dit eget behov og modsiger samtidig dig selv... - Sonos er et dyrere og dårligere alternativ i mine øjne - jeg kan heller ikke se fornuften i at styre mine enheder med en app - det er håbløst og dér er vi i høj grad enige - hvad synes du forøvrigt om styringen af Sonos med din Harmony Remote - jeg synes den er super til Squeezebox og alle mine andre apparater.
Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Status: Offline
Point: 10964
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kandersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2013 kl. 19:18
Funktionalitetsmæssig er harmony betjeningerne helt i orden, men kvalitetsmæssigt holder de altså ikke. Jeg har en 885 og en One, og begge lider af at knapperne bliver dårlige.
Til top
Kasper_J Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-Marts-2007
Status: Offline
Point: 2811
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasper_J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2013 kl. 20:11
Oprindeligt skrevet af Kandersen Kandersen skrev:

Funktionalitetsmæssig er harmony betjeningerne helt i orden, men kvalitetsmæssigt holder de altså ikke. Jeg har en 885 og en One, og begge lider af at knapperne bliver dårlige.

Har netop været så begejsret over byggekvaliteten på min one og 5xx de har taget nogle enorme gulvture uden nogen problemer overhovedet.
Til top
Kasper_J Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-Marts-2007
Status: Offline
Point: 2811
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasper_J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2013 kl. 20:13
Oprindeligt skrevet af tipsen tipsen skrev:

Du generaliserer vist ud fra dit eget behov og modsiger samtidig dig selv... - Sonos er et dyrere og dårligere alternativ i mine øjne - jeg kan heller ikke se fornuften i at styre mine enheder med en app - det er håbløst og dér er vi i høj grad enige - hvad synes du forøvrigt om styringen af Sonos med din Harmony Remote - jeg synes den er super til Squeezebox og alle mine andre apparater.

Enig, jeg gider ikke være tvunget til at skulle hive min telefon frem hver gang jeg vil skifte musik det var faktisk eneste grund til at jeg skilte mig af med mit Sonos setup igen.


Redigeret af Kasper_J - 30-Januar-2013 kl. 20:16
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu