|
Projekter farvede pletter? |
Besvar |
Forfatter | ||
DraX
Bruger Oprettet: 19-Oktober-2012 Sted: Thorsager Status: Offline Point: 180 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 02-Februar-2013 kl. 15:48 |
|
Halløjsa alle sammen.
Jeg har en Panasonic PT-AE4000U, og der er farvede pletter på lærredet når der er mørke scener. Har prøvet at vaske det udvendigt, men ingenting hjalp det. Så min tanke er at det kan være noget støv på indersiden af glasset. Har prøvet at kigge lidt på den, men synes ikke den er så nem at komme ind til, og jeg er virkelig grøn på dette punkt.
Så jeg tænker om der findes nogle steder som kan kigge på den, og evt rense den for diverse ting? Nogen der har erfaringer med nogle gode og billige steder som gør dette, da jeg ikke føler mig tryg nok ved at prøve selv. Bange for at gøre mere skade end gavn. Gerne i Århus / Randers omegn. |
||
tvkartoffel
Guld medlem Oprettet: 18-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1998 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det er sikkert støv, som du selv er inde på. Jeg kan ikke give dig et bestemt sted, men Panasonic har support specifikt for projektorer. De kan sikkert henvise dig. Du kan se tlf nummer og mail her, hvis du ruller lidt ned på siden:
MVH
|
||
kaizer
Guld medlem Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2350 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg ville ikke forsøge at ordne det selv.
Hvis det er støv, synes jeg at mindes at det har været omtalt herinde som et nærmest typisk problem for den model.
|
||
tvkartoffel
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ja det er vist meget normalt. De er lavet med Epsondele og Epson har det samme problem. Min tw3200 har også en lille smule. Jeg tror heller ikke jeg ville pille selv. MVH
Redigeret af tvkartoffel - 02-Februar-2013 kl. 16:17 |
||
DraX
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hmmm jo men det der panasonic support, så skal den jo sendes til Sverige... Og det er jeg sq ikke meget for :D
Ville være nemmere hvis der var et sted hvor man bare kunne køre ned og så fixer de det mens jeg lige handler :) |
||
tvkartoffel
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvis du nu ringer eller skriver til dem kan de nok henvise dig til et servicested der ligger lidt nærmere. MVH
|
||
DraX
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hmm true. Jeg prøver skrive en mail og høre dem ad :)
|
||
Just Curious
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2010 Sted: Frederikssund Status: Offline Point: 519 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Av-huset i næstved kan med garanti hjælpe dig af med problemet...
|
||
Proj: JVC DLA-X5000/ 156" AT 16:9 diy lærred/ AVR: Marantz Av7704/ BD: OPPO UDP-203/ L/C/R: JBL PRO 3252N/
Surr & Back: 6xJBL PRO 8320/ Atmos: 4xJBL Control 1/ Eff. Forstærker effekt: Ca. 2800 W |
||
DraX
Funktioner
Tak(0)
|
|
Så fik jeg svar fra Panasonic support. Dette er svaret:
"Kære kunde,
Processen vil koste dig € 120, hvis du ønsker at fortsætte venligst udfylde pickup listen nedenfor og returnere den til os. " Så ca 900 kr + porto, og så vik jeg nok miste min projekter op til 1 måned (vil jeg gætte på)...
|
||
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |