recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Købt: Android telefon til 8 årig.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Købt: Android telefon til 8 årig.

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Bschmidt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-November-2009
Sted: Virtual-utopia
Status: Offline
Point: 3291
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bschmidt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Købt: Android telefon til 8 årig.
    Sendt: 03-Februar-2013 kl. 20:19

Hej

Min datter har sparet Kr.400,- op til en mobiltelefon. Derfor vil jeg høre om der er nogen der har en telefon liggende i gemmerne som i er interesseret i at sælge.

Der er ønsker fra min datter der går i retning af: Touch - Android - mellem 3,5 og 4" skærm - rimeligt tynd.

Der er krav fra hendes far om: Pæn (uden ridser) - Kvittering - ingen SIM lås eller kan oplåses gratis (DIY eller operatør)

Vi har kigget på SE Xperia play - HTC wildfire S - Htc Desire S men skriv hvad i har så kigger vi på det.

Mvh BS

PS: det var verdens korteste købstråd. 

Redigeret af Bschmidt - 24-Juni-2013 kl. 05:36
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bschmidt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Februar-2013 kl. 07:47

Hej igen.

Så gik der "inflation i telefon" i det lille hjem :-S
Efter at have købt en Xperia play til datteren blev den næste i rækken pænt grøn i hovedet af misundelse. Derfor genåbner jeg tråden da jeg kan læse mellem linierne at lommepengene ikke skal bruges på Lego det næste stykke tid.

Er der en der ligger inde med en android telefon til en fornuftig penge er jeg mulig aftager. Den skal passe i lommen på en 8 årig og være forholdsvis tynd/let.

Farmands krav: Pæn (uden ridser) - Kvittering - ingen SIM lås eller kan oplåses gratis (DIY eller operatør) 

Mvh BS

Redigeret af Bschmidt - 05-Februar-2013 kl. 08:57
Til top
HeartWare Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-Oktober-2003
Sted: Bagsværd, DK
Point: 4808
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HeartWare Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Februar-2013 kl. 09:17
Jeg har en HTC Desire, som jeg ikke bruger mere. Der medfølger et 8 eller 16 Gb MicroSD kort (kan ikke lige huske størrelsen). Den er ikke SIM låst.

Der er ikke kvittering (den er også mere end 2 år gammel), og er i pæn stand.

Pris-idé: En plovmand...
Keld R. Hansen

Pioneer DVL-909, DV-545
Sony KDL40EX723 3D TV
DreamBox 8000, YouSee Cable
PopCorn Hour A-500
Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940
Yamaha RX-V771 Receiver
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bschmidt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Februar-2013 kl. 09:32
Hej Keld

Det lyder som et fornuftigt tilbud. 

Jeg vil dog gerne holde fast i "med kvittering". Ikke PGA garanti men jeg vil være SIKKER på at den ikke er stjålet. Jeg understreger lige at jeg tror IKKE at du har stjålet telefonen, det er en principsag. Jeg takker for tilbuddet men lader lige tråden køre lidt endnu. Håber ikke du tager det ilde op!

Mvh BS
Til top
longjohn2 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-November-2009
Point: 1046
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér longjohn2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Februar-2013 kl. 10:33
Oprindeligt skrevet af Bschmidt Bschmidt skrev:

Er der en der ligger inde med en android telefon til en fornuftig penge er jeg mulig aftager. Den skal passe i lommen på en 8 årig og være forholdsvis tynd/let.

Farmands krav: Pæn (uden ridser) - Kvittering - ingen SIM lås eller kan oplåses gratis (DIY eller operatør) 

Mvh BS

Hvis 500 kr. er en fornuftig penge, rækker de til en spritny Android smartphone fra Huawei:

http://www.elgiganten.dk/product/mobil-gps/mobil-uden-abonnement/HUAWEIY100BL/huawei-ascend-y100-smartphone-sort 

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HeartWare Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Februar-2013 kl. 11:38

Håber ikke du tager det ilde op!

Selvfølgelig ikke...

Tilbudet er der, hvis du skulle få lyst alligevel. Du kan jo altid checke IMEI-nummeret hos politiet(?) for at se, om den er stjålet...
Keld R. Hansen

Pioneer DVL-909, DV-545
Sony KDL40EX723 3D TV
PopCorn Hour A-500
Yamaha RX-V771 Receiver
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Februar-2013 kl. 11:45
Oprindeligt skrevet af longjohn2 longjohn2 skrev:

Mvh BS

Hvis 500 kr. er en fornuftig penge, rækker de til en spritny Android smartphone fra Huawei:

http://www.elgiganten.dk/product/mobil-gps/mobil-uden-abonnement/HUAWEIY100BL/huawei-ascend-y100-smartphone-sort 

Tror ikke den opfylder kriteriet om at ligne de andres smartphones, da skærmen er meget lille Wink
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bschmidt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Februar-2013 kl. 11:48
@longjohn: Det kunne være en mulighed, men ser flere fordele i at "gå brugt" 500,- er også max-MAX budget

@heat: Tak :-)

@Kampus: En ikke uvæsentlig faktor selvom kravene ikke er såå store endnu i den alder (hos ham).

BS
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HeartWare Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Februar-2013 kl. 14:34
Du får også denne oplader med i prisen (den passer ikke til min nye mobil, så jeg kan alligevel ikke bruge det til noget)...
Keld R. Hansen

Pioneer DVL-909, DV-545
Sony KDL40EX723 3D TV
PopCorn Hour A-500
Yamaha RX-V771 Receiver
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu