|
TV2 PROBLEM!!! Undertekster ude af sync på DVB-T |
Besvar |
Forfatter | |
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 03-Februar-2013 kl. 21:27 |
Ser lige "The Blind Side" på TV2, og undertekster er helt vildt ude af sync. De kommer haltende flere sek efter, og det er meget irriterende.
Nogen der har samme problem via DVB-T? Eller er det min Triax 405 box. Jeg har kun problemet på TV2 Redigeret af Kampus - 05-Februar-2013 kl. 17:27 |
|
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
Er der virkelig ikke andre der har lagt mærke til det?
|
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19464 |
Funktioner
Tak(0)
|
Pas, ser kun TV2, når der er håndbold....
Klaus |
|
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
Nu bruger jeg undertekstning til danske serier som Dicte, og naturligvis til engelsksprogede film. Og når teksterne ikke kommer i samme øjeblik som personerne taler, men 3-4 sek senere, så forvirrer det ret meget
|
|
nicolaitoft
Ny bruger Oprettet: 11-September-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 6 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hey,
Jeg har samme problem på DVB-T jeg modtager direkte i mit panasonic tv, jeg har lige tjekket i dag også, og lige nu er der venner og det er samme problem. Undertekster kommer ca 2-3 sek senere end lyden.
|
|
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
javilha
Super bruger Oprettet: 26-April-2012 Sted: kbh Status: Offline Point: 455 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er ikke kun på antenne problemet er der, det er også på kabel. Særligt hvis man vil have undertekster på et dansk program/film, så er der forsinkelse på det. Det sker også en gang i mellem på udenlandske film, men ikke så tit. Og det er ligemeget, om man bruger tv alene eller via HD Samsung boksen.
Redigeret af javilha - 05-Februar-2013 kl. 18:13 |
|
Snell A/ll*Acurus A150/RL11/P10*DAC 10*Vincent CD 400*Thorens TD321/Helius Aurum/Benz Gold*Polypush vacuum sug*AKG 280 Parabolic*Argon HA1*Sony DVD*Onkyo T404*Panasonic Plasma* P. Körner EL filter*
|
|
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
Ja så kan det da slet ikke være et distributør problem heller. Men et: TV2 PROBLEM MED UNDERTEKSTNING
|
|
nicolaitoft
Ny bruger Oprettet: 11-September-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 6 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hey,
Vil blot lige følge op problemet, skrev en mail til Tv2 for at høre om de kendte til problemet. jeg har modtaget dette fra dem. Teracom, som ejer sendenettet,
har haft en fejl, som berørte underteskterne. Den defekte enhed blev skiftet i
går, så fejlen burde ikke være der mere. |
|
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
Det tror jeg faktisk det er. Så Dicte med undertekster, og her lagde jeg ikke mærke til nogen forsinkelse
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |