recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hjælp: Hvordan laver jeg et klikbart link?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hjælp: Hvordan laver jeg et klikbart link?

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Status: Offline
Point: 24791
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hjælp: Hvordan laver jeg et klikbart link?
    Sendt: 04-Februar-2013 kl. 17:58
Efter, at jeg har fået Win8, og de forskellige browsers derpå, så kan jeg ikke, lave et klikbart link mere. Jeg har altid bare markeret adresselinjen, højre klikke og kopier. Derefter, har jeg bare sat det ind. Men den måde, virker ikke mere. Hvad gør jeg?
Mvh
Flemming Larsen
Til top
bruger udmeldt 23 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 25-December-2010
Point: 2017
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 23 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2013 kl. 19:44
Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Efter, at jeg har fået Win8, og de forskellige browsers derpå, så kan jeg ikke, lave et klikbart link mere. Jeg har altid bare markeret adresselinjen, højre klikke og kopier. Derefter, har jeg bare sat det ind. Men den måde, virker ikke mere. Hvad gør jeg?

Såre simpelt: Efter at have indsat linket, trykker du en enkelt gang på mellemrumstasten!Smile Således har jeg altid gjort. Kører så "kun" Windows7...

Redigeret af turbo2 - 04-Februar-2013 kl. 19:45
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 23 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2013 kl. 19:48
Skal så lige have noget på det ren... Du kan vel godt indsætte linket i emneformularen - men blot ikke få det gjort aktivt, eller klikbart?
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2013 kl. 19:48
Oprindeligt skrevet af turbo2 turbo2 skrev:

Såre simpelt: Efter at have indsat linket, trykker du en enkelt gang på mellemrumstasten!Smile Således har jeg altid gjort. Kører så "kun" Windows7...

Det hjalp ikke.

http://bdlive.dk/blu-ray-film/1315-rome-season-1-2-complete-boxset-uk
Mvh
Flemming Larsen
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 23 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2013 kl. 19:51

Det hjalp ikke.

http://bdlive.dk/blu-ray-film/1315-rome-season-1-2-complete-boxset-uk

Er der så en indsæt link, eller noget nyt, som vi andre Windows7- og XP-brugere ikke har? I citatet herover har jeg så trykket på mellemrumstasten efter linket...

Redigeret af turbo2 - 04-Februar-2013 kl. 19:52
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2013 kl. 20:05
Du kunne også bruge den manuelle metode med at indsætte URL-tags?
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2013 kl. 20:09

Skal så lige have noget på det ren... Du kan vel godt indsætte linket i emneformularen - men blot ikke få det gjort aktivt, eller klikbart?

Helt rigtigt.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2013 kl. 20:10
Oprindeligt skrevet af Torben Rasmussen Torben Rasmussen skrev:

Du kunne også bruge den manuelle metode med at indsætte URL-tags?

Det er nok sådan noget, som jeg leder efter. Jeg ved bare ikke, hvordan jeg gør.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Online
Point: 4719
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2013 kl. 22:06

Hej.

Den Laptop jeg normalt bruger til at skrive på recordere med, står foran den lænestol jeg  ser fjernsyn fra.

Den kører stadig Win XP og når jeg bruger Crome Browser får jeg ikke klikbare links.
Men hvis jeg ønsker at gøre links klikbare kan jeg skifte til Internet Explorer ( ver 8 )
og vælge 'Rediger besked' stille curseren lige efter linket og trykke på 'Return' knappen.
Så bliver linket klikbart.

Hilsen Carsten.

Redigeret af csell - 04-Februar-2013 kl. 22:11
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2004
Point: 6683
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2013 kl. 22:18
Er problemet ikke i forum-softwaren?
Et link burde laves klikbart uden at vi skulle gøre noget.
Når jeg skriver på iPad er det besværligt at lave klikbart link, men på den anden side er der browsere, der selv laver alle links klikbare og samtidig fjerner alle reklamerne. Skal vi hellere bruge sådan en browser?

Venlig hilsen
KB
Til top
cnn3 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Oktober-2004
Sted: Århus
Point: 3195
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cnn3 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2013 kl. 23:47
Du skriver et-eller-andet, markerer det og trykker på link-ikonet, (mellem abc og smiley'en), så burde det virke...
mvh Christian
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2004
Point: 6683
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2013 kl. 23:51
Oprindeligt skrevet af cnn3 cnn3 skrev:

Du skriver et-eller-andet, markerer det og trykker på link-ikonet, (mellem abc og smiley'en), så burde det virke...

Det virker ikke i Safari på iPad.
Jeg bruger ikke mobil versionen af forumet, men den almindelige.

Redigeret af Brixen - 04-Februar-2013 kl. 23:52
Venlig hilsen
KB
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu