|
iMac, hvor stor? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
ladiesman217 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2337 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 04-Februar-2013 kl. 20:20 |
Hej,
Jeg er blevet bedt om at købe en iMac til mig selv, men der er jo kun 21,5 og 27 tommer. Hvorfor laver de ikke en der er midt i mellem det. 27 tommer er efter min mening alt for stor, for jeg sidder jo kun 50 cm. fra min skærm ![]() 21,5 kan godt blive for lille synes jeg, men jeg ved ikke. Jeg sidder pt. foran en 24 tommer PC skærm og den er perfekt. Lidt stor i starten, men det går OK nu. Derfor er jeg bekymret for at 27 bliver alt for voldsomt og 21,5 lidt for lille. Er der nogle af jer der har prøvet at sidde foran de to størrelse, og hvad synes i?
|
|
|
|
![]() |
|
ridderdk ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-September-2006 Sted: Køge, Denmark Status: Offline Point: 985 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg sidder lige nu og kigger på en 24" skærm og længes efter min imac 27" som blev stjålet for 2 måneder siden.
Jeg venter på de nye kan leveres og har meget svært ved at vænne mig til at skærmen kun er 24", og ovenikøbet kun har en opløsning på 1920*1080 ! Det kan godt være en 27" Imac er stor, men jeg tror du vænner dig til det meget hurtigt, og hvis du sætter opløsningen til 2560*1440 er det fantastisk så mange åbne programmer og vinduer du kan have åbne samtidig! |
|
![]() |
|
Dorf ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 663 |
Tag et smut forbi Elgiganten eller en humac/eplehuset butik, og dan dig dit eget indtryk.
|
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6683 |
Jeg har 27", og sidder også 50 cm fra skærmen.
Det er godt at have plads til mange vinduer på en gang. Opløsningen på skærmen passer på den afstand. Du maximerer vel ikke vinduerne når du laver noget på din iMac, for så er 27" meget stor. Redigeret af Brixen - 04-Februar-2013 kl. 20:34 |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
ladiesman217 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2337 |
Lige præcis, der kører man nok med mange små vinduer ad gangen.
Jeg har været i Elgiganten for at danne mig et indtryk, men synes det er svært at tage stilling til der. Nå, jeg tror jeg hopper ud i en 27 tommer. Så håber jeg de går med til jeg vælger den dyreste løsning, hehe. Tak for jeres svar!
|
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |