|
Plex - Cannot load m3u8 - 404 not found |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jansk84 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 04-Februar-2013 Status: Offline Point: 14 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 04-Februar-2013 kl. 20:25 |
Hej
Jeg har fået installeret plex på både min ipad og min pc, samtidig er jeg igang med at ligge min dvd samling ned på en hdd i video-ts format, dette synes jeg at kunne læse at plex skulle kunne vise dem. mit problem er nu at det vil plex ikke, det kan godt vise cover og film info, men der kommer en fejlmeddelse - cannot load m3u8 - 404 not found. Hvad F.... gør jeg forkert og vigtigst hvordan løser jeg problemet??? Mvh Jan
|
|
![]() |
|
Ehlz ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 23-Januar-2012 Sted: Århus Status: Offline Point: 299 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har du prøvet at gemme filmene lokalt på din PC og se om det så virker? Der kan være problemer med mounting af ekstern harddiske og NAS enheder m.v.
Mvh Ehlz Redigeret af Ehlz - 04-Februar-2013 kl. 21:07 |
|
![]() |
|
jansk84 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 04-Februar-2013 Status: Offline Point: 14 |
Hej,
Ja det er prøvet pt ligger de lokalt og fejlen er der stadig, har også kigget på om der skulle laves noget om i måden de lå på og det er lavet. Iflg plex anbefalinger så ??? |
|
![]() |
|
Ehlz ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 23-Januar-2012 Sted: Århus Status: Offline Point: 299 |
Ligger Video_TS mappen og Audio _TS mappen begge under mappen eks. Skyfall(2012)
|
|
![]() |
|
Jep
|
|
![]() |
|
Hmm, det virker underligt. Prøv at spørg inde på Plex´s forum. Det er velbesøgt og der finder du formentlig nogle i samme situation som dig.
Prøv evt. her. http://forums.plexapp.com/index.php/topic/33743-ripped-dvds-wont-play/page__p__259327__hl__video+ts__fromsearch__1#entry259327 /Ehlz
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |