recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Plex - Cannot load m3u8 - 404 not found
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Plex - Cannot load m3u8 - 404 not found

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jansk84 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 04-Februar-2013
Status: Offline
Point: 14
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jansk84 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Plex - Cannot load m3u8 - 404 not found
    Sendt: 04-Februar-2013 kl. 20:25
Hej

Jeg har fået installeret plex på både min ipad og min pc, samtidig er jeg igang med at ligge min dvd samling ned på en hdd i video-ts format, dette synes jeg at kunne læse at plex skulle kunne vise dem. mit problem er nu at det vil plex ikke, det kan godt vise cover og film info, men der kommer en fejlmeddelse - cannot load m3u8 - 404 not found.

Hvad F.... gør jeg forkert og vigtigst hvordan løser jeg problemet???

Mvh Jan
Til top
Ehlz Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 23-Januar-2012
Sted: Århus
Point: 299
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ehlz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2013 kl. 21:06
Har du prøvet at gemme filmene lokalt på din PC og se om det så virker? Der kan være problemer med mounting af ekstern harddiske og NAS enheder m.v.

Mvh

Ehlz

Redigeret af Ehlz - 04-Februar-2013 kl. 21:07
Til top
jansk84 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jansk84 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2013 kl. 21:11
Hej,

Ja det er prøvet pt ligger de lokalt og fejlen er der stadig, har også kigget på om der skulle laves noget om i måden de lå på og det er lavet. Iflg plex anbefalinger så ???
Til top
Ehlz Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ehlz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2013 kl. 21:45
Ligger Video_TS mappen og Audio _TS mappen begge under mappen eks. Skyfall(2012)

Til top
jansk84 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jansk84 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2013 kl. 21:47
Jep
Til top
Ehlz Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ehlz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Februar-2013 kl. 11:27
Hmm, det virker underligt. Prøv at spørg inde på Plex´s forum. Det er velbesøgt og der finder du formentlig nogle i samme situation som dig.

/Ehlz
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu