recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Programinformation (EPG?) - kun 4 dage frem!?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Programinformation (EPG?) - kun 4 dage frem!?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
tipsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-August-2005
Sted: Odense, Denmark
Status: Offline
Point: 3722
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tipsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Programinformation (EPG?) - kun 4 dage frem!?
    Sendt: 05-Februar-2013 kl. 08:37
Hej alle
Jeg har undret mig over at den programinformation jeg får ved brug af Guide'n på mit Sony fjernsyn ikke går særligt langt ud i fremtiden. Jeg kiggede i går og ville optage et program i næste uge, men programguiden stoppede torsdag aften - så var der ikke mere information.

Er det normalt?
Kan det indstilles?
Hvad afhænger det af?
Hvordan fungerer det?

- så behøver jeg vist ikke vide mere :-)

Mvh Tommy
Til top
HeartWare Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-Oktober-2003
Sted: Bagsværd, DK
Point: 4808
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HeartWare Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Februar-2013 kl. 08:59
Oprindeligt skrevet af tipsen tipsen skrev:

Er det normalt?

Ja

Kan det indstilles?

Ja - men ikke af dig (kun af udbyderen - YouSee/Telia/Boxer, osv.)

Hvad afhænger det af?

En opsætning hos din udbyder, samt hvor mange dage frem de har data til.

Hvordan fungerer det?

Du trykker på GUIDE-knappen på din fjernbetjening, og så kan du navigere rundt i den med pile-tasterne .
Keld R. Hansen

Pioneer DVL-909, DV-545
Sony KDL40EX723 3D TV
DreamBox 8000, YouSee Cable
PopCorn Hour A-500
Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940
Yamaha RX-V771 Receiver
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Februar-2013 kl. 11:19
Får som regel en uge frem via DVB-T.

Men er til gengæld dårlig at manøvrere i på min Triax box, da jeg ikke kan skippe en dag ad gangen, men må lade curseren løbe over alle tidspunkter. Kan dog sortere efter station, men alligevel...

Redigeret af Kampus - 05-Februar-2013 kl. 11:22
Til top
tipsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-August-2005
Sted: Odense, Denmark
Point: 3722
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tipsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Februar-2013 kl. 21:35
Det er da ekstremt ringe... - jeg havde nok forventet at der snildt var data for de næste par uger... - tak for svarene - jeg forventer åbenbart for meget :-)
Til top
cnn3 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Oktober-2004
Sted: Århus
Point: 3195
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cnn3 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Februar-2013 kl. 23:10
Hvis du har yousee, har de reduceret antallet af dage, fordi deres box har problemer med at håndtere datamængden...
mvh Christian
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu