|
Bestilling af Yousee. Hvad med Fair Use? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Bjur ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2004 Sted: Lejre, Sjælland Status: Offline Point: 2565 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 05-Februar-2013 kl. 12:17 |
Jeg overvejer at skifte fra Fullrate til YouSee 20/2 men største bekymring er helt klart deres Fair Use koncept. 400 GB synes jeg ikke er ret meget med Netflix og andre streaming tjenester plus det andet man bruger nettet til.
Hvor strengt håndhæver deres grænser?
|
|
![]() |
|
mkirkelund ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Januar-2008 Sted: 2635 Ishøj Status: Offline Point: 2358 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har gået over grænsen flere gange uden at den er bliver håndhævet. Jeg tror det kommer meget an på hvor står belastning dit forbrug belaster andre brugere. Hvis andre ikke bliver påvirket af at du bruger 40.000 GB om måneden, tror jeg ikke de gør noget ved. (Overdrivelse fremmer forståelsen)
|
|
![]() |
|
Bjur ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2004 Sted: Lejre, Sjælland Status: Offline Point: 2565 |
Okay, ved bare jeg vil blive irriteret hvis de neddrosler hastigheden hvis man går over grænsen.
Hvordan er det med fast IP adresse. Hvor ofte kan man komme ud for at ens IP adresse skifter hvis man ikke gider betale de 49,- de kræver?
|
|
![]() |
|
DanielPT ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 746 |
Kan du ikke få fiber da?
|
|
![]() |
|
perkjaer ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-Marts-2008 Sted: Ballerup Status: Offline Point: 185 |
Det er måske sket et par gange af sig selv. De gange jeg har skiftet router har jeg dog altid fået et nyt IP-nummer. |
|
![]() |
|
Fiber er ikke en mulighed har tjekket hos Waoo.
@perkjaer: Nu skriver du et par gange af sig selv. Er det når du har slukket routeren, at det sker og er det et par gange indenfor et par måneder eller år vi snakker om:)?
|
|
![]() |
|
perkjaer ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-Marts-2008 Sted: Ballerup Status: Offline Point: 185 |
Det sker ikke fordi man slukker routeren kortvarigt. Det sker måske hvis man holder den slukket så længe an DHCP leasen udløber, men det har jeg ikke prøvet.
Jeg mener at kunne huske at en af de gange jeg fik nyt ip-nummer var i forbindelse med arbejde/opdateringer på den central jeg er forbundet til.
Jeg fik YouSee bredbånd for 4-5 år siden, så det er i den periode at jeg ufrivilligt har fået nyt ip nummer er par gange. |
|
![]() |
|
thecollector ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 04-Februar-2007 Status: Offline Point: 11 |
Som jeg læser deres betingelser, så kontakter de dig ved gentagne overskridelser for at finde en løsning (læs opgradering til en højere hastighed med højere fair use grænse). Vær i øvrigt opmærksom på, at deres egne tjenester ikke tæller med i forbruget. Hint, de vil gerne sælge ekstraydelser ;)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |