recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Solgt. Densen B-110
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Solgt. Densen B-110

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
kskruger Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3498
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kskruger Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Solgt. Densen B-110
    Sendt: 07-Februar-2013 kl. 17:39
Jeg sælger min lækker Densen forstærker, da jeg har opgraderet.  

lyden er meget åben og med stor flot dynamik, har en stram bas med en god punch. Lyden minder faktisk meget om det man kender fra Naim. Så hvis du har nogle tilbagelænet højt. så kan du give dem lidt Vigra med denne forstærker.   

Der kan læses mere om den her på dette link

Den er i flot stand og 100% i orden, jeg ved desværre ikke hvor gl. den er, da jeg ikke er første ejer. Der følger ikke fjernbetjening med, da Densen synes man skal købe sådan en ved siden af.  Man kan dog bruge en alm. Logitech multifjernbetjening istedet. 

Da det er en brugt forstærker, så forfindes der desværre hverken original løbskvittering, emballage eller brugsanvisning, sidste nævnte kan dog downloades fra deres hjemmeside.

Den kan ses og høres i Vallensbæk strand - den sendes desværre ikke, da jeg ikke har emballage til det.

Prisen er HBO 4000,- og der kan derfor ikke bydes under. Jeg forbeholder mig retten til alt.  
Solgt.

Redigeret af kskruger - 09-Februar-2013 kl. 16:37
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu