|
handbrake - hvilken indstilling top kvali MTS>Imov |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
rasmuskk ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 11-Marts-2008 Status: Offline Point: 10 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 07-Februar-2013 kl. 20:05 |
Hej, her kommer først lige baggrunden for mit spørgsmål (som står nedenfor med fed)
Jeg kæmper for at komme til at redigere video optaget med mit panasonic hcd - hc900 i imovie. MTS-filerne er ikke mulige at importere direkte til imovie, og jeg konverterer dem derfor. Har forsøgt med programmet remux... mk4 filer herfra kunne importeres til imovie, men i processen forsvandt den ene lydkanal. Nu benytter jeg handbrake hvorfra mp4 filerne kan importeres. Men jeg kan ikke finde rundt i lydfilerne. Hvordan indstiller jeg handbrake til at lave mp4(eller et andet imovie-venlig-format) med højst mulige kvalitet??? TAK
![]() |
|
![]() |
|
Potter ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3353 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
|
![]() |
|
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
vi har importeret .mts filer direkte fra mit canon hfs 11 kamera i den nyeste imovie, så det kan man godt i den konstellation, og iøvrigt arbejde med filerne.. redigere osv.. også ved prouktion laver den .mov filer så måske du skal kigge på hvilken version imovie du bruger??
Redigeret af rhsin - 08-Februar-2013 kl. 12:23 |
|
Mvh
René |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |