|
Advarsel mod iOS 6.1 til iPhone |
Besvar |
Forfatter | |
csell
Guld medlem Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4696 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 09-Februar-2013 kl. 10:10 |
Hej. Læser at Vodafone i England advarer iPhone brugere mod at opgradere til iOS 6.1: Hilsen Carsten. Redigeret af csell - 09-Februar-2013 kl. 10:11 |
|
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har ikke oplevet problemer efter update til iOS 6.1. Men nu sender jeg nærmest heller ingen sms'er, men iMessage, da snart sagt alle har iPhones
|
|
Muffeh
Guld medlem Oprettet: 19-December-2009 Sted: Gilleleje Status: Offline Point: 1040 |
Funktioner
Tak(0)
|
Personligt har jeg ABSOLUT INGEN problemer med at have opdateret til 6.1.. (kun lige baby sygdommene fra evasi0n jailbreaken der nu er fixet) tværtimod, min 3G forbindelse er faktisk kun blevet bedre med update.. før var jeg heldig hvis jeg kunne få 3 stregers dækning på 3G hvor jeg bor, nu har jeg 3-5 det meste af tiden! (på nær på lokummet sjovt nok, om det så skyldes det et indelukket gasbetons rum, eller andre ting skal jeg ikke ku udtale mig om )
så ingen problemer her! |
|
LG 55LB561V (TV) | Onkyo TX-NR626 | DALI Blue 8008, C1000LE, DALI Zensor 1 & DALI Concept SUB | Sonos ZP90 | Synology DS211J & DS411J | WDTV Live 3.Gen. | PlayStation 4
|
|
Gunraf
Super bruger Oprettet: 05-September-2012 Sted: København Status: Offline Point: 327 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg oplever ingen problemer, eller det skulle måske lige være batteriet. Det virker som om, at det tømmes hurtigere, men er ikke sikker
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |