|
Iphone/ipad kalender gentagelser fx hver 3. Uge |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | |
kam15
Bruger Oprettet: 19-Februar-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 77 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 09-Februar-2013 kl. 10:58 |
Hej
Er der en venlig sjæl, der har en løsning på 'problemet' omkring det st oprette 'gentagne' aftaler i iphone/ipad ? Som jeg ser det kan man kun oprette aftaler, der kan gentages 'hver dag", "hver uge", "hver 2. uge", "hver måned" eller "hvert år" Men hvis man nu har brug for at oprette aftaler, der kan gentages fx hver 3. uge eller hver 4. uge... Eller på nogle helt konkrete datoer..... Hvordan dælen gør man så det ?? Jeg har selvfølgelig googlet mit spørgsmål, og jeg kan se, at der er andre der har spurgt om det samme i andre fora også... Men jeg kan simpelthen ikke finde noget svar på det.. Er det virkelig rigtigt, at det ikke er muligt ?? Og bare lige for god ordens skyld: jeg har set andre steðer der foreslås en google-kalender el.l. Det er ikke en mulighed her. Det skal være en iphone/ipad kalender - og aftalerne skal kunne oprettes fra en iphone eller ipad... Mvh Karsten |
|
lahan
Guld medlem Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9375 |
Funktioner
Tak(0)
|
Vi benytter google kalender på vores iPad, imac og iphones, netop med skæve uger osv
|
|
lahan
Guld medlem Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9375 |
Funktioner
Tak(0)
|
Vi benytter selvfølgeligt kalender Appen der er standard i iOS, og OSX.
|
|
Muffeh
Guld medlem Oprettet: 19-December-2009 Sted: Gilleleje Status: Offline Point: 1040 |
Funktioner
Tak(0)
|
@kam15 <- tydeligt at se (for mig) at du stadig sidder på en iOS version før 6.1 i hvertfald, for fra ver. 6.1 der eksistere "gentag" funktionen i kalenderen slet ikke (og JO, den var der nemlig før, for har brugt den et par gange..) men vil skyde på der måske findes en løsning i Cydia (Jailbreak), dog uden at have undersøgt det nærmere..
ellers gør som lahan skriver, brug en anden kalender |
|
LG 55LB561V (TV) | Onkyo TX-NR626 | DALI Blue 8008, C1000LE, DALI Zensor 1 & DALI Concept SUB | Sonos ZP90 | Synology DS211J & DS411J | WDTV Live 3.Gen. | PlayStation 4
|
|
Packer
Guld medlem Oprettet: 09-Maj-2007 Sted: Sjælland Status: Offline Point: 527 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej
Hent Week Calendar fra app store. Den har flere funktioner end Apples egen noget ringere kalender. Jesper |
|
jakobbirk
Bruger Oprettet: 07-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 170 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hejsa, vi bruger også Google Calendar herhjemme, med flere kalendere samlet og auto syncet til bl.a. iPhones. I Google Calendar i en browser kan du sagtens oprette "skæve" gentagelser, og så bliver de vist på iPhone. Det er om ikke en løsning, så en omgåelse af begrænsningen i iOS app'en - og for os fungerer det super - vi har brugt gCal i mange år.
edit: læste lige det opslag en gang til og kan se at det ikke hjælper dig nok. Redigeret af jakobbirk - 09-Februar-2013 kl. 12:30 |
|
Muffeh
Guld medlem Oprettet: 19-December-2009 Sted: Gilleleje Status: Offline Point: 1040 |
Funktioner
Tak(0)
|
har du nogen ide om, hvor god gmail/icloud halløj synkroniseringen er til apples standard kalender, tænker mere om du har nogen ide om, om det muligt at få sin google kalender vist i standard? |
|
LG 55LB561V (TV) | Onkyo TX-NR626 | DALI Blue 8008, C1000LE, DALI Zensor 1 & DALI Concept SUB | Sonos ZP90 | Synology DS211J & DS411J | WDTV Live 3.Gen. | PlayStation 4
|
|
Brixen
Guld medlem Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6661 |
Funktioner
Tak(0)
|
Gentag / Speciel... mangler på iPhone og iPad. Men den er i Kalender på Mac.
Et workaround er at redigere aftalen på www.icloud.com, der kan man vælge Repeat / Custom... |
|
Venlig hilsen
KB |
|
clausols1
Guld medlem Oprettet: 18-September-2007 Sted: Hedehusene Status: Offline Point: 791 |
Funktioner
Tak(0)
|
Google calendar virker fint på iPad.
Jeg går i 6 ugers turnus & kan altid finde en gentagelse der passer :-) (hhv. Hver 3./6. uge) |
|
Lennon
Guld medlem Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg vil gerne kunne highlighte dage. Ikke nok med en lille prik , - men så hele dagen får en farve feks på niveau med den aktuelle dato ?
|
|
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox Pioneer LX86 Jamo D8 surround m SUB Nikon D7100 DELL 2408WFP skærm |
|
lahan
Funktioner
Tak(0)
|
Gmail kalender synker Super godt med iOS enheder.
Man kan da godt lave gentagelser på iOS 6.1 |
|
Brixen
Guld medlem Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6661 |
Funktioner
Tak(0)
|
Kan du lave "Gentag / Speciel..."? og så vælge 3 uger. Jeg kan ikke. |
|
Venlig hilsen
KB |
|
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |