|
Hvilken farve vil du vælge Beoplay V1 i ? |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
wanting ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-April-2006 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 721 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 13-Februar-2013 kl. 18:06 |
Skal og skal have sådan en 40 tommer til soveværelset og er i tvivl om farven .....
Hvad vil du købe og evt hvorfor ?
Redigeret af wanting - 14-Februar-2013 kl. 17:11 |
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9433 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvid
Hvad koster sådan et 40" i øjeblikket ? |
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9433 |
Hvid
Hvad koster sådan et 40" i øjeblikket ? |
|
![]() |
|
wanting ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-April-2006 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 721 |
fik det til 17999 kr men en microskopisk lakfejl som man ikke ser :-)
Redigeret af wanting - 13-Februar-2013 kl. 18:29 |
|
![]() |
|
Gunraf ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 05-September-2012 Sted: København Status: Offline Point: 327 |
Jeg ville vælge den hvide, hvis jeg skulle have sådan en i soveværelset. Nu har jeg så heller ikke verdens største rum, så hvid gør det mere let =) Desuden ser man ikke støv ligeså let, og det får dynerne jo hurtigt slået rundt i rummet.
|
|
![]() |
|
Dejligt i er enig også det jeg har tænkt :-)
|
|
![]() |
|
larsand ![]() Bruger ![]() Oprettet: 14-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 94 |
Du skal være opmærksom på at de nedsatte Beoplay V 1 der sælges i øjeblikket, er "let" brugte".
Det fremgår ikke af markdesføringen, og det er ikke alle forhandlere der oplyser det.
|
|
![]() |
|
noxity ![]() Bruger ![]() Oprettet: 21-April-2011 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 86 |
Man ser heller ikke støv på den sorte, da den er grå-sort metallic. Så det skal ikke være dit argument.
Jeg har den sorte, da jeg synes den så lidt mere eksklusiv ud. Men se dem i butikken, der er det meget lettere at få en fornemmelse af kvaliteten og farverene. Beoplay V1 gør det ikke særlig godt på billeder :)
|
|
![]() |
|
Vistrup ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1179 |
Den jeg selv synes var fedest....
;)
|
|
LG C1 65"
Sonos Arc Sonos Sub3 Apple TV 4K PS5 |
|
![]() |
|
Nu kender jeg forhandleren og dem han har fået er på ingen måde brugt, de har kun lidt microskopisk skader i samlingen mellem beslag og tv... Skal ikke kunne sige om de lavet det trick på nogen kunder med brugt tv. |
|
![]() |
|
BeoBrian ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 305 |
Der mangler den nye Havanna Brown
|
|
Taler på egne vegne, af ren interesse for branchen, og ønsker blot at opleve det allerbedste - Some day.....Tror faktisk jeg er ved at være der.....det næste må være projektor
|
|
![]() |
|
Du har ret og det er nu rettet :-)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |