recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvilken farve vil du vælge Beoplay V1 i ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvilken farve vil du vælge Beoplay V1 i ?

Besvar Besvar Side  12>
Afstemningsspørgsmål: Hvilken farve ville du købe ?
Svarmulighed Stemmer Afstemningsresultat
9 [45.00%]
8 [40.00%]
3 [15.00%]
Du har ikke adgang til at deltage i denne afstemning

Forfatter
Besked
wanting Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-April-2006
Sted: Esbjerg
Status: Offline
Point: 721
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér wanting Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hvilken farve vil du vælge Beoplay V1 i ?
    Sendt: 13-Februar-2013 kl. 18:06
Skal og skal have sådan en 40 tommer til soveværelset og er i tvivl om farven .....

Hvad vil du købe og evt hvorfor ?

Redigeret af wanting - 14-Februar-2013 kl. 17:11
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Point: 9433
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lahan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Februar-2013 kl. 18:12
Hvid

Hvad koster sådan et 40" i øjeblikket ?
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-September-2004
Point: 9433
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lahan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Februar-2013 kl. 18:13
Hvid

Hvad koster sådan et 40" i øjeblikket ?
Til top
wanting Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér wanting Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Februar-2013 kl. 18:20
fik det til 17999 kr men en microskopisk lakfejl som man ikke ser :-)

Redigeret af wanting - 13-Februar-2013 kl. 18:29
Til top
Gunraf Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 05-September-2012
Sted: København
Point: 327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gunraf Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Februar-2013 kl. 18:32
Oprindeligt skrevet af wanting wanting skrev:

Skal og skal have sådan en 40 tommer til soveværelset og er i tvivl om farven .....

Hvad vil du købe og evt hvorfor ?

Jeg ville vælge den hvide, hvis jeg skulle have sådan en i soveværelset. Nu har jeg så heller ikke verdens største rum, så hvid gør det mere let =) Desuden ser man ikke støv ligeså let, og det får dynerne jo hurtigt slået rundt i rummet.
Til top
wanting Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér wanting Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Februar-2013 kl. 18:33
Dejligt i er enig også det jeg har tænkt :-)
Til top
larsand Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 14-Oktober-2008
Point: 94
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér larsand Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Februar-2013 kl. 08:23
Du skal  være opmærksom på at de nedsatte Beoplay V 1 der sælges i øjeblikket, er "let" brugte".
Det fremgår ikke af markdesføringen, og det er ikke alle forhandlere der oplyser det.
Til top
noxity Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 21-April-2011
Point: 86
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér noxity Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Februar-2013 kl. 08:29
Man ser heller ikke støv på den sorte, da den er grå-sort metallic. Så det skal ikke være dit argument.
Jeg har den sorte, da jeg synes den så lidt mere eksklusiv ud. Men se dem i butikken, der er det meget lettere at få en fornemmelse af kvaliteten og farverene. Beoplay V1 gør det ikke særlig godt på billeder :) 
Til top
Vistrup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-November-2007
Point: 1179
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vistrup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Februar-2013 kl. 09:49
Den jeg selv synes var fedest....

;)
LG C1 65"
Sonos Arc
Sonos Sub3
Apple TV 4K
PS5
Til top
wanting Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér wanting Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Februar-2013 kl. 11:13
Oprindeligt skrevet af larsand larsand skrev:

Du skal  være opmærksom på at de nedsatte Beoplay V 1 der sælges i øjeblikket, er "let" brugte".
Det fremgår ikke af markdesføringen, og det er ikke alle forhandlere der oplyser det.

Nu kender jeg forhandleren og dem han har fået er på ingen måde brugt, de har kun lidt microskopisk skader i samlingen mellem beslag og tv...

Skal ikke kunne sige om de lavet det trick på nogen kunder med brugt tv.
Til top
BeoBrian Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 25-September-2007
Point: 305
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BeoBrian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Februar-2013 kl. 11:32
Der mangler den nye Havanna Brown
Taler på egne vegne, af ren interesse for branchen, og ønsker blot at opleve det allerbedste - Some day.....Tror faktisk jeg er ved at være der.....det næste må være projektor
Til top
wanting Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér wanting Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Februar-2013 kl. 17:11
Oprindeligt skrevet af BeoBrian BeoBrian skrev:

Der mangler den nye Havanna Brown

Du har ret og det er nu rettet :-)
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu