|
Graikkort & Strøm |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Benjamin7 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2007 Sted: 8740,Denmark Status: Offline Point: 1755 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 19-Februar-2013 kl. 20:51 |
Hej
Jeg fik for nylig lov af lillemor til at ofre godt 3300.- på et nyt grafikkort og her ente det med et Asus 7970 i en 3 GB version Link http://www.asus.com/Graphics_Cards/MATRIXHD7970P3GD5/#overview Jeg har oplevet lettere fejl i grafikken i nogen af de spil jeg sidde med, her er tale om D3 - Starcraft 2 - World Of Warcraft. Battlefield 3 lade til at være det eneste spil der køre ordenlig Jeg kan også køre 3D mark 11 og Vantage fint Jeg har installeret de nyeste drivere, og har gået ca 4 mdr tilbage ca og prøvet derfra og frem. kan det godt passe det bare er sådan det skal være? eller kan det måske være andet sted det er galt? Tænker her på at jeg har en 850 watt PSU fra OCZ til at sidde i kan det passe den ikke er stor nok?, men burde fejl så ikke have vist sig i eks 3D test? Nogen der kan komme med lidt forslag? Køre på en ny Windows, samt nye drivere. |
|
Hilsen
Benjamin D. Simonsen 8740 - Brædstrup |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |