recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Små pigerne har smadret remoten
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Små pigerne har smadret remoten

 Besvar Besvar Side  123 4>
Forfatter
Besked
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 3954
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Små pigerne har smadret remoten
    Sendt: 26-Februar-2013 kl. 12:57
Jeg har prøvet at kigge efter en universal remote, da overstående har smadret den ene. Jeg kan se at Logitech ligger i ret godt. Men hvordan til blu-ray, og titel menu/popup menu? da der kun er en menu på alle deres produkter.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2013 kl. 13:11
No problem på min One, da der er en "Topmenu" på touch skærmen. Knappen "menu" er ganske rigtigt til hardwarens menuopsætning.

Redigeret af Kampus - 26-Februar-2013 kl. 13:12
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 3954
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2013 kl. 13:23
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

No problem på min One, da der er en "Topmenu" på touch skærmen. Knappen "menu" er ganske rigtigt til hardwarens menuopsætning.
okay. Så er det bare hvordan jeg skal sælge den til fruen. One er det en af dem med små skærme?
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2013 kl. 13:37
Jeg ved ikke hvad du mener med "små skærme". Det er nr 3 fra venstre, så kan du selv sammenligne skærme
Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 5990
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rhsin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2013 kl. 13:51
den måde jeg har solgt logitechs remotes til min kone er at opsætningen remoten og dennes betjening har været den samme alt imens jeg har skiftet udstyr som en tosset.. og hun kan stadig finde ud af at betjene det med samme remote.
Mvh

René
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 3954
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2013 kl. 14:01
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Jeg ved ikke hvad du mener med "små skærme". Det er nr 3 fra venstre, så kan du selv sammenligne skærme
ah når forstår jeg
Til top
Gooferen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-April-2006
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 505
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gooferen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2013 kl. 14:03
Tjek følgende url, for at se om din enhed er supporteret af logitech
http://myremotesetup.com/EasyZapper/New/ProcSpice/landing.asp?par=val%20&cl=dk,da

Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6640
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2013 kl. 14:05
Bliver One lavet mere? Ellers er det Harmony 900.

Venlig hilsen
KB
Til top
Gooferen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-April-2006
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 505
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gooferen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2013 kl. 14:07
Hmm findes logitech fjernbetjeningerne ikke uden skærm længere...
Den lille skærm må det bruge en del batteri.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2013 kl. 14:16
Oprindeligt skrevet af Brixen Brixen skrev:

Bliver One lavet mere? Ellers er det Harmony 900.

Tror afløseren er Harmony Touch. De reklamerer ihvertfald for ombytningspris
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2013 kl. 14:16
Oprindeligt skrevet af Gooferen Gooferen skrev:

Hmm findes logitech fjernbetjeningerne ikke uden skærm længere...
Den lille skærm må det bruge en del batteri.
Det er ikke slemt. Den blir' bare lagt i opladeren om natten
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19237
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2013 kl. 14:17
Idet Logitech er ved at lukke ned for remote divisionen, er der i mine øjne kun 2 veje at gå:

1: Nørdeløsningen med Lintronic og Beo4

2: "Smartphoneløsningen", hvor din remote er en sort kasse dine handheld devices kan forbinde til.

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123 4>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu