|
Jamo eleganmce 08 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
alodk ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Juli-2011 Sted: DK Status: Offline Point: 14 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 02-Marts-2013 kl. 16:54 |
Er der nogen der ved noget om Jamo Elegance 08. Jeg kan stort set ikke finde noget på nettet om dem. Jeg har fået tilbudt et par, men der er ingen data. Det er et par gulvhøjtalere, ca 1,20 højemed diskant dome to bas/mellemtone og basrefleksport bagpå.
Er der nogen der kander dem og ved ca, hvor gamle/gode de er? Jamo's hjemmeside vil ikke vise noget om dem. Jeg har set en pris på 4.000 kr. , men husker ikke om det var nyt eller brugt. På forhånd tak. Anders |
|
![]() |
|
Hjauldemann ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 03-Marts-2013 Status: Offline Point: 1 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej Anders,
Jeg har et par her. Tænker umiddelbart at sælge dem for 1000 kr (for begge). Jeg har haft dem siden 1999, og der har ALDRIG været problemer med dem - ALDRIG!! Super gode højtalere. Sælger dem kun fordi jeg nu er flyttet i lejlighed (København) og ønsker et par mindre højtalere, som kan hænges op. Tilbage i januar da jeg besluttede mig for at sælge dem, fandt jeg faktisk kvitteringen på dem :-) - men nu...ja nu kan jeg fandeme ikke finde den :-(! Jeg, kæmpe idiot! Men okay...en kvittering (købt i Ekspert) fra 1999 er jo alligevel ikke til meget. Vil sætte dem til salg på DBA nu. VH
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |