|
S: Asrock Ion 330HT/24" LED TV |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
stefthom ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2007 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 1882 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 05-Marts-2013 kl. 16:55 |
Aalborg Fast pris Bytter ikke 2600 kr + porto Fra oktober 2010, Kvit medfølger I original emballage Intet styresystem. I hvid. 24" Samsung T24B300EW LED Full HD tv Fra 3.3.2013. Kvit medfølger. I original emballage. ![]() Redigeret af stefthom - 07-Marts-2013 kl. 19:50 |
|
![]() |
|
Rolf Lemmike ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Maj-2007 Status: Offline Point: 1066 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg kunne godt være int. i TV, men AsRock har jeg intet at bruge til...
Byder 1400,- incl fragt for tv.
|
|
![]() |
|
mylle ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Juli-2004 Sted: Hjallerup, DK Status: Offline Point: 1299 |
Hejsa,
24" Samsung T24B300EW LED Full HD tv Det er vel kun en monitor? ikke et tv? Bare for at hjælpe evt interesserede. Held og lykke med salget. /Jacob
|
|
![]() |
|
stefthom ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2007 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 1882 |
Mylle... Prøv at checke facts igen....
HDTV burde vel sige meget........... Sælges kun samlet.
Redigeret af stefthom - 05-Marts-2013 kl. 19:50 |
|
![]() |
|
mylle ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Juli-2004 Sted: Hjallerup, DK Status: Offline Point: 1299 |
Sorry. Kan se at der er dvb-c/t tuner i nu. Der stod der bare ikke noget om på den første side der dukkede op da jeg googlede. Jeg beklager
|
|
![]() |
|
kenp ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 561 |
Jeg kunne så formentlig godt bruge asrock, men har intet at bruge skærm/tv til.
|
|
![]() |
|
Rolf Lemmike ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Maj-2007 Status: Offline Point: 1066 |
Hvad siger sælger til det? Hvis I finder frem til en pris på asrock'en, er jeg stadig frisk på at aftage tv'et...
|
|
![]() |
|
I må skrive sammen og fordele byrden.
Porto for ion er 50 kr og for skærm 100 kr
|
|
![]() |
|
opper
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |