|
K : Nad C356BEE |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
muttz ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-November-2012 Sted: Denmark Status: Offline Point: 136 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 06-Marts-2013 kl. 13:15 |
Tråden ønskes lukket . Redigeret af muttz - 07-Marts-2013 kl. 17:52 |
|
![]() |
|
db89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-December-2008 Sted: Fredericia, DK Status: Offline Point: 1758 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
Hold jer fra simplyelectronics.net
|
|
![]() |
|
muttz ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-November-2012 Sted: Denmark Status: Offline Point: 136 |
Takker . Men har skrevet lidt med ham i dag . Det er bare lidt ærgeligt det er i sønderborg. :)
|
|
![]() |
|
Har købt den af ham nu :)
|
|
![]() |
|
Rasmus8D ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2011 Status: Offline Point: 1336 |
Tillykke med den, bliver du sikkert glad for ;)
|
|
Audiovector Mi3 Super / Ki3 center / Kx-x / Earthquake FF 12 / Nad T758
|
|
![]() |
|
Tak skal du have :) . Jeg håber man kan hører forskel når den bliver tilsluttet. :)
|
|
![]() |
|
Rasmus8D ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2011 Status: Offline Point: 1336 |
Det kan du tro du kan, bliver nat og dag ;)
|
|
Audiovector Mi3 Super / Ki3 center / Kx-x / Earthquake FF 12 / Nad T758
|
|
![]() |
|
Er max spændt på at høre forskellen :) . hehe.
Mine højttalere bliver måske ikke til at kende ? Jeg har godt nok ikke spikes eller noget , men håber da jeg kan hører noget forskel alligevel.
Redigeret af muttz - 07-Marts-2013 kl. 08:30 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |